Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

katsoiko joku pe-iltana sen ykköseltä tai kakkoselta tulleen ohjelman köyhistä?

Vierailija
07.10.2007 |

itse katsoin ja kyllä istuttiin miehen kanssa ihan hiljaa sohvalla. ei vain koskaan ole tullut ajateltua, että niinkin köyhiä on suomessa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulisko se uusintana?

Vierailija
2/7 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon elänyt pelkällä sossun toimeentulotuella ja rahat riitti ihan hyvin normaalielämään. Jopa tiettyyn " luksukseen" oli varaa, ei todellakaan tarvinnut ihan senttejä laskea kaupassa. Joten jaksan aina ihmetellä noita köyhiä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikähän sen ohjelman nimi olikaan...? joku a-zoom...?

Vierailija
4/7 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin, mies on töissä. mutta maksettavaa on vuokra, autolaina, laskut jne jotka siis maksetaan itse ilman mitään tukia. 4 hlö perheessä. oma valinta, hyvin on pärjätty, asuntoa ei ole vielä ollut varaa ostaa. ruokaa on joka päivä ollut ja harrastuksia kaikilla. mietin myös ohjelmaa katsoessani, että miten joku yksinäinen ihminen ei tule toimeen 300 eurolla kuukaudessa, jos oletetaan että soppala maksaa kaiken muun. kai se on siitä kiinni että miten asiaan asennoituu ja mihin ne vähät rahat käyttää; hedelmäpeleihin, viinaan tms vai ruokaan.

Vierailija
5/7 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

perjantaina ykköseltä.

Itketti ne lastenvaunut siellä leipäjonossa. Aion ottaa heti huomenna yhteyttä tänne seurakuntaan, josko heillä olisi jokin väylä auttamiseen. Meiltä saisi joku tarvitseva lastenvaatetta yms.

Vierailija
6/7 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihmisellä on yksikin lämmin ateria ja puhhdasta vettä päivittäin, ei hän ole köyhä!!

Vierailija
7/7 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos ihmisellä on yksikin lämmin ateria ja puhhdasta vettä päivittäin, ei hän ole köyhä!!