Mä en saa orgasmia yhdynnässä, ja olen ajatellut, että onkohan mieheni peniksessä jotain vikaa.
Kommentit (6)
Mulla ei sellanen nopea tikkaustyyli edes tunnu missään *haukotus*, mutta hidas seksi loppuun viedyillä työnnöillä tehoaa kyllä nopsaan.
Enkä pelkässä yhdynnässä ole ikinä saanut orgasmia, siihen tarvitaan aina myös klitoriksen kiihotusta. Mutta se ei ole ongelma, sillä keinot löytyvät :)
Moni mies ei tajua että vaikka tikkais siinä kaks tuntia niin ei se vaan tunnu missään. Ajattelevat varmaan antavansa tytölle kovaakin kyytiä. Hohhoijaa. En tiedä tehoaako se g-piste naisille, itse en kuulu heihin.
En minäkään kahden viimeisimmän kanssa, vaikka sitä edellisen kanssa kyllä. Voi riippua monesta asiasta! Ihan henkisistä syistä...tai sitten muusta fysiologiasta kuin peniksen olemuksesta. Miten sopii yhteen jnpp. Edellinen oli niin iso ja leveä ettei edes mahtunut haarojen väliin;-o. Nykyisen kanssa ei olla vielä siihen löydetty yhteistä säveltä, mutta hällä väliä kun muuten sujuu:-). Saan sitten jälkikäteen tai joskus etukäteen tai jossakin asennossa käsiavustuksella ihan yhtaikaakin. Miksi murehtia moisesta...? Ei kannata takertua ajatukseen, että juuri siinä yhdynnässä pitäisi saada.
Jos et saa, niin vika peniksessä!
Oletko ajatellu että voisi olla sinusta johtuvaa? Esim. siinä että koska ajattelet ettet saa nyt taaskaan ja kun et saa se vahvistaa ajatustasi. Eli omassa mielessäsi jo valmiiksi ajattelet kun et tule saamaan. Seksi ei ole suoritus! Kokeilkaa eri asentoja, eri juttuja. MIettikää mikä voisi auttaa sua rentoutuun ja heittäytyyn mukaan.
Vika on sinussa.