Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vikaa Kappahlin yms. liikkeiden vaatteissa?

Vierailija
06.10.2007 |

Minusta ihan siistejä perusvaatteita arkikäyttöön. Miksi tällä palstalla kuitenkin aina mollataan näitä liikkeitä ja ihmisiä, jotka ostavat niistä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen vika halpavaateketjujen kuteissa on, että ne on epäeettisesti tuotettuja. Tosin sama vika on tosi monissa kalliimmissakin merkeissä.

Vierailija
2/5 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin meistä 99 % voidaan luokitella taviksiksi.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan tuon uutisoinnin. Aika lailla saisi perehtyä asiaan, jos yrittäisi etsiä vain täysin eettisesti tuotettuja vaatteita.

ap

Vierailija
4/5 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On Benetton nyt H&M:ää kalliimpi, vaikkei mikään hintava brandi muuten olekaan.

ap

Vierailija
5/5 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Kappahlin ja Lindexin vika on se, että ne on tylsiä. Mä ajattelin aina nuorempana, että ne on tarkoitettu vanhemmille ihmisille. Nyt 34-vuotiaana uskon olevani kohderyhmää, mutta en mä silti niistä juuri mitään löydä. Raskaana ollessani olen ostanut jommasta kummasta alushousuja, kun näitä jättihousuja ei toivottavasti joudu kauaa pitämään ja halpoja ovat.

Muistaakseni yritin löytää just Lindexistä äitiyshousuja. Olin ennen raskautta kokoa 34 ja ehkä noin 15 viikolla olin ostoksilla. Kun yritin vetää koon 40 housuja jalkaan, jotka jäivät reisiin kiinni joustoresorin alta, niin ajattelin että tää kauppa ei ole mua varten. Oudot mitoitukset, noi koon 40 housut olivat jätit reisistä, mutta tosiaan siitä vatsan alapuolelta todella kireät. Ja vielä sanottakoon, että tuolloin olin miinuspainossa raskauspahoinvoinnin vuoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi