Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan toimitukset Matkahuollon kautta kestävät??

06.10.2007 |

Eli minulle on tulossa rattaat Matkahuollon kautta, jotka on lähetetty torstaina. Miten nopeasti ne yleensä tulevat vastaanottajalle? En ole koskaan tilannut mitään Mh:n kautta, joten on ihan uutta... =o)

Kiitos, jos joku osaa minua valaista!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuen sitten mihin kellon-aikaan lähetys on viety kuljetettavaksi ja mihin aikaan lähetys päässyt lähtemään.

Pyydä lähettäjältä lähetyskoodi/tunnus, niin näet matkahuollon sivujen kautta tarkasti lähetyksesi kulun :)

Vierailija
2/4 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. meidän matkahuolto on auki vain arkisin! Isommat sitten voivat olla viikonloppuisinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen mukaan paketti ei ole vielä(kään) liikahtanut lähtöpaikasta mihinkään. Ja meidänkin Matkahuolto taitaa olla auki vain arkisin. No, mutta jospa ne kärryt sieltä ensi viikon aikana saapuisivat! =o)

Vierailija
4/4 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takuulla ovat maanataina perillä. Itse olen tilannut paljon hevostarvikkeita juuri Matkahuollon välityksellä, koska ovat useimmiten jo seuraavana päivänä perillä. Tietysti, jos sattuu viikonloppu väliin, kestää sitten sen viikonlopun yli, koska täälläkin Matkahuolto auki vain arkisin. Ainakin mulle on tullut tekstiviesti puhelimeen, kun tavara on saapunut. Mutta kaikenkaikkiaan on huomattavasti nopeampi tapa liikuttaa tavaraa paikasta toiseen kuin posti.