Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko ENSIHOITAJAN amk-tutkinnot mielettömän suosittuja?

Vierailija
06.10.2007 |

Olen hakenut aikuispuolelle. Minkälaiset pääsykokeet ovat? Täytyykö kasata jotain palikoita? Olen lähihoitaja 4 papruilla, aikoinani kirjoitin C:n yo-kirjoituksissa. Pärjäänköhän testeissä tällä päällä??

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisään pääsee 1/6 joilla ensimmäisenä hakuvaihtoehtona, kakksos jne vaihtoehtona olevat mukaan laskettuna vielä harvempi.

Kuntotesti on mm. puristusvoimaa mittaava laite

Vierailija
2/5 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinko mitenkään valmistautua ko. kokeeseen? ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelin samassa koulussa missä eh linja myös. Silloin oli kuntotesti, sisältö vaihtelee hieman oppilaitoksittain. Ovat kuulemani mukaan rankat, eli pohjakunto kannattaa olla hyvä.

Minun aikana oli psykologiset testit, nyt en ole varma. Itse en ole kiinnostunut eh työstä, en viihdy työssä jossa ei ikinä tiedä mitä tulossa. Tykkään pitkistä hoitosuhteista jne.

Vierailija
4/5 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuntoni on kyllä hyvä - harrastan aktiivisesti liikuntaa. Kuulemani mukaan aikuispuolella testit painottuvat myös enemmän keskustelu/ryhmätilanteisiin, kuin yksin pakerrettaviin tehtäviin.

Kaverini haki sh-kouluun aikuispuolelle, ja siellä ei ollut kuin opettajan haastattelu. Oliko koulussasi paljon naisia eh puolella?

ap

Vierailija
5/5 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin oli eh linja vielä uusi, vuonna -99. Nykyisessä stadiassa, luokalla oli 2 naista ja loput pelastuslaitoksen vaatteissa olevia miehiä. Toisaalta ala on naisistunut viime vuosina, uusimmassa työ ja hyvinvointi lehdessä oli juttua alasta!

2