Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

nimiasiaa...

Vierailija
06.10.2007 |

minä virtanen,ukko heinonen,muksut heinonen..kolmas muksu tulossa,mennään naimisiin ennenku se syntyy,mun nimeks tulee virtanen-heinonen,onko tää kolmas muksu automaattisesti heinonen?kahen muun kans ollaan käyty soskas ja sovittu siellä tädin kans et muksut saa iskän nimen ku ei olla oltu naimisis...vai voinko vaatii et nyt sit kaikki muksut virtanen-heinonen?!?!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

minä virtanen,ukko heinonen,muksut heinonen..kolmas muksu tulossa,mennään naimisiin ennenku se syntyy,mun nimeks tulee virtanen-heinonen,onko tää kolmas muksu automaattisesti heinonen?kahen muun kans ollaan käyty soskas ja sovittu siellä tädin kans et muksut saa iskän nimen ku ei olla oltu naimisis...vai voinko vaatii et nyt sit kaikki muksut virtanen-heinonen?!?!

Ja tuleva on automaattisesti Heinonen. Lapset eivät voi saada yhdysnimeä. (ellei nimi siis alunperin ole sellainen, esim. Aalto-Setälä ;)

Vierailija
2/4 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille voi laittaa kaksoisnimen, mutta saman vanhempien lapsilla pitää olla kaikilla sama sukunimi. Elikä esikon nimeksi olisi jo pitänyt laittaa heinonen-virtanen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhua täällä lapsen hoitopaikan lapsista sukunimellä!

Oman nimensä saa toki kertoa kuka tahansa, mutta minusta on luokattoman törkeää ja sivistymätöntä laittaa tänne lupaa kysymättä jonkun toisen sukunimi ja alkaa sitten spekuloida miten on tässä tapauksessa, kuka on isä jne.

Toivottavasti tämä ei toistu ja ap oppii ajattelemaan!

Vierailija
4/4 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootte te kans ääliöitä.