Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenkohan liian yliherkkä, mutta mielestäni miehen kavereiden EI tarvi kommentoida mahdollisia repeämisiä ym?

Vierailija
06.10.2007 |

Kun raskauteni on mennyt " jo" 2 päivää yli, niin joku älypää sanoi että naisen kannaltahan se olisi parempi, mitä aikaisemmin lapsi syntyy, niin ei paikat ole ihan repaleina sen jälkeen....

V' ' ' u keskosenako minun pitäisi synnyttää, tuskin päivä sinne toinen tänne nyt repeämien kannalta ainakaan kauheen merkityksellinen ole :o

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

montako tikkiä laitettiin, annettiinko peräruisketta -jaa ei vai, sul tyhjentyi sit suoli siinä samalla... :/

Vierailija
2/11 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttu. Tottakai on hienoa, että miehet pääsevät jakamaan kokemuksen, mutta olen sitä mieltä, että naiselle paras apu synnytyksessä on joku läheinen jo synnyttänyt nainen. Näin meillä, mies oli mukana, mutta siskoni myös ja hän oli paras tuki, mutta miehelle oli tärkeää olla mukana myös. Hän on onneksi myös tapaus, joka ei kerro kavereille kaikkea.



Minun mielestäni ei saisi olla automaattista, että mies mukana synnytyksessä, kaikista kun ei siihen edes yksinkertaisesti ole ja h-hetkellä olisi hyvä, että mukana olija on synnyttäjän todellisena tukena, eikä sitten mene miehen elvytykseksi.



Niin siis mun pointti on, että miehille synnytys voi olla oikeasti niin voimakas tunnejuttu, että siitä on pakko jutella muiden miesten kesken ja sitten kaikki miehet eivät tajua näitä hienotunteisuuden rajoja, ei tietenkään kaikki naisetkaan. Itselle oli yllätys, miten synnyttäneiden ystävien kanssa juteltiin ne yksityiskohdat vasta, kun minäkin olin synnyttänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma oli se, että hänellä oli työmatka tulossa ja lääkäri ei suostunut käynnistämään synnytystä juuri silloin, kun hänen aikatauluun sopi. Eli siis kaksi viikkoa ennen laskettua aikaa.

Vierailija
4/11 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoi suureen ääneen käydä läpi kaikkia eri komplikaatioita ja minun repeämisiäni synnytyksessä veljensä eka kertaa raskaana olevalle vaimolle.

Vierailija
5/11 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tätä " minä ja yksityiset asiani plaa plaa" -vouhotusta ollenkaan.

Menkää komeroon jos ette kestä kun miehenne haluaa puhua oman lapsensa syntymästä omien ystäviensä kanssa. Ei lapsen syntymä ole mitenkään naisen pelkästään, kun lapsella on myös isä.

Olisitte varmaan tyytyväisiä jos miehillä ei olisi ystäviä ollenkaan, eikö?



Yleensä KETÄÄN MUUTA paitsi synnyttäjää itseään ei kiinnosta pätkääkään synnytysjutut, muut synnyttäneetkin haluavat vain kertoa omia kokemuksiaan.

Vierailija
6/11 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti. Siis kyllä joku raja suomalaismiestenkin tahdittomuudessa voisi olla. ARG.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoilla kokoon liittyviä asioita ja naureskella jne.



Siis, mielestäni miesten ei sovi kommentoida naisten alapääasioita eikä naisten sovi kommentoida miesten peniskokoja. Se on hienotunteisuutta.

Vierailija
8/11 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minä olen puhunut omista synnytyksistä eniten oman mieheni kanssa, joka on ollut mukana kaikissa. Sehän on hemmetti soikoon ihan luonnollista, mitä siitä joku naapurin emäntä voisi enemmän tietää kuin oma mies, joka on ollut tukemassa mukana??

Ja ei minusta ole mitään pahaa siinä, jos mies juttelee jonkun toisen isän kanssa synnytyksistä, on myös kaveriporukassa puheltu näistä, kun synnytys on ollut jollekin ajankohtainen ja siis isätkin mukana puhumassa. Keskustelu on ollut ihan asiallista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Kertoilla kokoon liittyviä asioita ja naureskella jne.

Siis, mielestäni miesten ei sovi kommentoida naisten alapääasioita eikä naisten sovi kommentoida miesten peniskokoja. Se on hienotunteisuutta.

Vierailija
10/11 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

etukäteen kuin paljon toisen reva repiää, niin ei hirveästi eroa kokoasioista puhuminen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja heille kerrotaan kaikista mahdollisista ja mahdottomista komplikaatioista - niin että erehtyvät sitten kavereiden vaimoille neuvomaan tai kommentoimaan p***un repeämisistä.



En tykkää, haluan itse pitää etäisyyttä vieraisiin ihmisiin näissä asioissa. Siksi en halua edes hyville ystävilleni kertoa kaikkia detaljeja, koska kun synnytys tulee ajankohtaiseksi heille, en halua että lavertelevat siipoilleen minun jutuistani.