Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun käytte uimahallissa, kasteletteko aina tukan ennen uintia?

Vierailija
27.10.2008 |

.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öljylautta jäi ympärille kun vauvansa läiskytti äipän märäksi.

Minusta on naurettavaa, kun joskus näkee niitä hienohelmoja, jotka eivät voi hiuksiaan kastella ja naamaansa pestä. Sitten onnellisena meikit poskella hiukset lässähtäneinä sipsuttelevat altaalla, eivätkä tajua näyttävänsä täysin pelleiltä :D:D:D

Vierailija
2/7 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointtihan on siinä että ne irtonaiset hiuksen pätkät ja hiuslakat yms huuhtoutuu sinne suihkuun. Muuten ne lilluu siellä altaan vedenpinnalla sopivasti muiden suuhun mentäviks. Yöks!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kehtaa kulkea uimalakki päässä. Ja mulle hiukset on sellainen juttu että ei haittaa vaikka kastuu tai kampaaja leikkaa liian lyhyeksi.

Vierailija
4/7 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellähän lukee kissankokoisin kirjaimin, että niin tulee tehdä. Olen lukutaitoinen, enkä keksi yhtään järkevää syytä olla tekemättä niin... jos kerran uimahalliin on tullut, niin kai siellä voi hiuksensa kastella. Minusta on naurettavaa, kun joskus näkee niitä hienohelmoja, jotka eivät voi hiuksiaan kastella ja naamaansa pestä. Sitten onnellisena meikit poskella hiukset lässähtäneinä sipsuttelevat altaalla, eivätkä tajua näyttävänsä täysin pelleiltä :D:D:D

Vierailija
5/7 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en käytä myssyä!

Vierailija
6/7 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passittivat takaisin suihkuun jos ei hiukset olleet märät tai lakki päässä. Ne vauvathan latkii just sitä pintavettä sieltä altaasta. Mä olisin sanonu sille edellisen kertomalle naiselle jos ohjaajat ei ois huomannu.

Vierailija
7/7 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset on mulla aina kiinni altaassa, mutta eipä tulisi mieleenkään mennä hiukset kuivina altaaseen.

No, mä olenkin aina ollut tällainen peruskiltti sääntöjennoudattaja =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan