Onko nykyinen miehesi paras jonka kans olet nainut?
Vai onko joku entisistä ollut parempi sänkypuuhissa?
Kommentit (11)
hänen kanssaan olen saanut elämäni ensimmäisen orgasminkin :)
Vierailija:
Olen eronnut ja nykyinen miesystäväni on todellakin paras jonka kanssa ikinä olen hommaillut. Hänellä on pienempi kuin exälläni, mutta tässä tapauksessa koko ei ratkaise vaan se miten sitä käytetään ja mitä muita " temppuja" osaa tehdä. ;)
Aivan ehdottomasti! Eka suhteeni kesti 11 vuotta ja vielä ihmisen kanssa jolle " menetin" neitsyyteni.
Siinä oli sit muutama välissä ja sit kun tapasin aviomieheni, niin herranjesta tajusin vihdoin mitä hyvä seksi on! Tsiisös!
peesaan kakkosta. (Kyllä koolla on väliä.) Kaikin puolin miehessäin on munaa. Ja just kun ajattelen, et mokomaki macho-paska, on mies niin ihana ja hellä ja auttavainen ja mussukka ja taas mennään kohti ilotulitusta.
:)
Äijän löysin ja hän vie ja minä vikisen. Muutama pidempi suhde takana ennen häntä.
Ja toki tunnekin vaikuttaa asiaan, aina parempaa jos rakastaa :)
Mutta sillä ei ole merkitystä, sillä en mennyt naimisiin seksitaidoiltaan parhaan miehen kanssa, tai isokaluisimman miehen (joskaan aviomieheni 21-senttinen ei kovin pieni kalu ole) kanssa. Vaan miehen, johon rakastuin, joka rakastui minuun, ja jonka kanssa pystyin turvallisin mielin suunnittelemaan elämää yhdessä, perheenlisäystä jne.
Eräs toinen mies oli parempi pano, mutta aviomies- tai edes poikaystäväainesta hän ei todellakaan ollut.
ja ei tosiaankaan ainoa, on vertailukohteita jonnii verran. :)
Ei se tosiaan ole se koko se mikä merkitsee, vaan taito..
aina on vaihtamalla parantunut, enää en uskalla lähteä vaihtamaan kun ei tiedä mikä hivinkantaja voi tulla vastaan!
Olen eronnut ja nykyinen miesystäväni on todellakin paras jonka kanssa ikinä olen hommaillut. Hänellä on pienempi kuin exälläni, mutta tässä tapauksessa koko ei ratkaise vaan se miten sitä käytetään ja mitä muita " temppuja" osaa tehdä. ;)