Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MIkä on paras tapa päästä viiksistä ylähuulen päällä eroon?

Vierailija
27.10.2008 |

Joskus olen kokeillut nyppiä ne muutamat karvat

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja myy televisio pois niin eiköhän karvaongelma poistu kotoasi vähin äänin tahdikkaasti...

Vierailija
2/10 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valoimpulssi, jos karvat on tummia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä tosin karvankasvu sitä luokkaa että jo parin viikon kuluttua viikset ovat taas ilmestyneet =/

Vierailija
4/10 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varmuuden vuoksi kävin viemässä sen kaljakopan pihalle

Vierailija
5/10 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kuinka yrittäisin pitää hygieniasta huolta. Kerran mainitsin siitä kosmetologille, joka kyllä sanoi että se on kovin tavallista että ylähuuleen tulee finnejä vahauksen jälkeen, syytä en oikein tiedä (siis ei mulla tule sääriin eikä kainaloihinkaan finnejä vaikka vahaan itse sieltä...)

eli huulista vedän ihan kylmästi miehen partakoneella nykyään.....

Vierailija
6/10 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla kasvaa viiksien lisäksi myös "partakarvoja". Niitä on varmassti sellaiset 20-30 yhteensä.

Vierailija
7/10 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mainitsin siis sokeroinnista. Teho on mielestäni sama kuin vahattaessa, mutta käsittely on hellävaraisempi. Ei siis satu yhtäpaljon, kun vahaus. Hinta taitaa pyöriä samassa kun vahauksenkin.

Käytännössä toimii niin, että sitä sokerimassaa levitetään iholle ja se nykäistään paperin (?) avulla pois ja karvat lähtee siinä mukana. Erona on se, että sokeri ei tarraa ihoon samalla tavoin, kuin vaha - ihoon ei satu niin paljon. Sokerimassa myös nykäistään irti karvan kasvusuunnan mukaisesti, ei sitä vastaan kuten vahalla karvoja poistettaessa.

Toivottavasti tästä nyt sai joku jotain selvää...

Vierailija
8/10 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy vaan olla tosi varovainen vaikutusajan kanssa ettei tule haavaumia huulen rajaan. Vaikutusajan lisäksi luotettava omiin tuntemuksiin. Ei tosi herkkäihoisille....

Vierailija
9/10 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

millä raappaan kainalot ja sääret. Ovat kuitenkin niin ohuita ja vaaleita, että ei tee varsinaista sänkeä. Paras olisi varmaan poistattaa lopullisesti laserilla tmv.

Vierailija
10/10 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä edes satu :-)