Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on edullisin marketti? Prisma vai Citymarket?

Vierailija
06.10.2007 |

Minun pitäisi tehdä iso ruokaostosreissu. Kumpaan kannattaa suunnata, kun ostaa perusruokatarvikkeita?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun mielestäni Prisma. Mutta herää kysymys missä olet ennen käynyt ruokakaupassa jos tuommosta kyselet:)

Vierailija
2/15 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti teen ruokaosokset kahdelle aikuisella ja kolmivuotiaalle. Nyt pitäisi tehdä kolmen päivän ostokset kuudelle teini-ikäiselle. Rahat eivät mene omasta pussistani, joten haluaisin olla mahdollisimman taloudellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse hankin s-kortin ja nykyään käyn prismassa. ennen käytin plussakorttia ja silloin kävin aina cittarissa. tykkään enemmän cittareista, ovat jotenkin viihtyisämpiä kuin prismat mut bonusten takia käyn prismassa. onkohan tätä hintaeroa tutkittu jossain?

Vierailija
4/15 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jotenkin viehtynyt Cittariin. Sanokaa vielä, onko väärin käyttää S-bonuskorttia, jos käytän toisten rahoja? Voisinko siis käyttää omaa bonuskorttiani?

Saako Prismasta puisia haravanvarsia?

ap

Vierailija
5/15 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesko saa kyllä syyttää ihan itseään kun S-ryhmä kiilasi ohi.

Vierailija
6/15 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Prisma on halvempi, Cittari mielestäni laadukkaampi ( palvelua enemmän, liha-, kala- ja juustotiskit ym ).

Vierailija
7/15 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen tämän ruokien oston ja muun siihen liittyvän hyvää hyvyyttäni ja toinen osapuoli on erittäin tyytyväinen, että teen nämä ostokset ym. En saa siitä mitään korvausta.

ap

Vierailija
8/15 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/15 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin mun tuntuma on, että citymarket on halvempi.

Vierailija
10/15 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

halvempi, mutta Euromarket halvin. Niin näistä isommista liikkeistä.

Vierailija
11/15 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

perus tuotteet.

Minusta Cittari ehdottomasti laadukkaampi, mutta mielipiteet jokaisella omat ja niistähän EI voi kiistellä.

Vierailija
12/15 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän ehdottomasti prismaa juuri sen vuoksi että minulla on s-etukortti. Mikäli teet vapaaehtoistyötä, ei liene merkitystä että höyläät omaa korttiasi, mutta muista että kuittiin tulostuu merkintä siitä.

Kaupungilla meillä on kielto ettei henkkoht kortteja saa käyttää, mutta useimmin ne hankinnat tehdäänkin ostolapuilla.

Onko teillä talkoot? Kyllä prismasta saa puisia harjanvarsia, itsekin ostin meidän pihatalkoisiin niitä.

Vierailija
13/15 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cittarissa on ehdottomasti paremmat sisäänheittotarjoukset, joita ei ainakaan Espoon prismoissa ole. Cittarissa on parempi liha- ja kalatiski, mutta arvaan ettet nyt tarvitse niitä...

Vierailija
14/15 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta noissa ruokakorivertailuissa Cittari pärjää aina, en yhtään ymmärrä ! Olen monet kerrat vertaillut kuitteja ko. kaupoista ja Cittarin hinnat ovat aina korkeammat ! Mutta siellä on kyllä laadukkaampaa ja paremmat tarjoukset.

Ja K-kauppojen bonussysteemi on todella paljon huonompi. Muistaako muuten että mitä kaikkea siihen ruokakoriin kuuluu ?

Vierailija
15/15 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muistaisin ajatelleeni viimeksi että meidän kohdalla ero tulee ainakin siitä ettei sitä sisäfilettä tule ostettua kuin aniharvoin... ja siinä saa melkoisesti hintaeroa

Eikä ruokakorissa oteta kaikkia kaupan omia merkkejä, joita ainakin itse ostan jonkun verran