Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vartioiden väkivaltaisuudesta

Vierailija
06.10.2007 |

Olen työskennellyt paljon vartijoiden kanssa, ja olen monesti kuullut kuinka he puhuvat että voi että kun joku aloittaisi riidan niin saisi mätkiä, olen myös ollut todistamassa tilanteita, jossa vartija käyttää liioitellusti väkivaltaa vaaratonta häiritsijää kohtaan. Ajattelin tämän olevan lähinnä tapauskohtaista, mutta nyt kun olen ikäväkseni joutunut todistamaan useamminkin näitä tilanteita ja lisäksi se kosketti jo omaa perhettäni niin en tiedä enää mihin tuosta ilmottaisi.

Tuttavani pahoinpideltiin sellaisen lauseen takia " etkö poliisiksi päässyt" tiedän että se saattaa osua arkaan paikkaan, koska poliisiksi on todella vaikea päästä ja se on yleinen haave vartioiden keskuudessa. Kuitenkaan syyte raukesi koska ei ollut todisteita, nauhat " hävisivät" muka viikossa, nauhoitettiin päälle ja sellaista. Uhrille jäi pysyvät vammat ja useita todistajia oli mukana ettei hän tehnyt muuta kuin pienessä sievässä heitti läpän jonka luuli että sehän nyt on vain vitsi.

Tuntuu että työympäristössä nykyään halveksi vartijoita, en voi sietää yhtäkään tyyppiä. Heitä ei ilmeisesti valvota, kirjoitetaan vaan tapauksia oman mielipiteen mukaan ylös, kukaan ei tarkista vaikka olisi hakannut tyyppiä kuinka paljon, kun kirjoitetaan raporttiin vain että uhri vastusti voimakkaasti..

Vihaan epäoikeudenmukaisuutta! Ja lisäksi usko poliisiin ja turvallisuustyöntekijöihin on rapistunut PAHASTI! VAROKAA!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa kyllä olla jotain pissaa päässä että oikeasti nauttii ihmisten hakkaamisesta

Vierailija
2/5 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan niitä lihavia nirppanokkasiivoojia/kaupankassoja jotka tuijottelevat vartijoita pitkin rasvaista nenänvartaan kuvitellen, että olisi todella olemassa ihmisryhmä, jonka yläpuolella te olette.

Olin itse nuorempana respana isossa vatiointifirmassa ja voin kyllä sanoa, että ihan tavallisia ihmisiä ne on :O Muutama kahjo mahtuu mukaan, ihan niin kuin mihin tahansa muuhunkin ammattikuntaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis väkivaltainen VARTIO!!! Ei vartija.

Vierailija
4/5 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kiltteihin paikalliskohteisiin hakeutuu niitä kilttejä vartijoita. Mutta sitten on näitä " rajumpia" kohteita. Johon mielestäni kyllä hakeutuu niitä myös hieman " rajumpia" tyyppejä. Ja siellä mielestäni oikein haastetaan riitaa että päästään tappelemaan. Eli oikein hakemalla haetaan tilanteita että päästäisiin potkimaan viattomia. En tunne näitä ihmisiä, mutta olen vaan kuullut juttuja sillon joskus vartijana ollessani.

Vierailija
5/5 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon kirjoiteltu, ei ole mitään tekemistä myymälä- ja vartiointifirmojen vartijoiden kanssa. Työskentelevät poliisilaitoksilla pidätettyjen ja vangittujen asiakkaiden parissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä