IT-alalla työskentelevän miehen puoliso! Kuvaile miehesi ulkonäkö!
Kommentit (35)
juuri tällaisten ns, perusmenestyjien (urheilulliset, bisnesalalla, hyvin tienaavat, komeat...) vaimot ajattelee, että kaikki kadehtivat heidän miestänsä ja elämäänsä ja miestänsä. Esim. hevarien, taiteilijoiden tms. vaimot puolestaan (ainakin omassa tuttavapiirissäni) ymmärtää juuri tuon, että ihmisten arvomaailmoja ja makuja on erilaisia, eikä kaikki todellakaan ollenkaan arvosta samoja ominaisuuksia puolisoissaan.
Minäkään en haluaisi ollenkaan numeron 27 kuvailemaa miestä, vaikka ymmärrän täysin, että kirjoittaja on oikein tyytyväinen omaansa. Minäkin olen oikein tyytyväinen omaani, vaikka on hintelä, melko epäsosiaalinen, tienaa keskiverrosti jne. Ja on muuten it-alalla kuitenkin :) Elämänarvomme ovat samanlaiset, ei golffata, ei harrasteta viinejä eikä benjihyppyjä. Nöhvätään lähes aina kotona, ei käytetä merkkivaatteita, ei ole kansainvälistä ystäväpiiriä....
Uskokaa tai älkää, ollaan kotona, katellaan telkkaria, puuhaillaan lasten kanssa jne. JA OLLAAN OIKEIN TYYTYVÄISIÄ.
puolet suomalaisista miehistä, joten varmaan mahtuu ulkoisesti akíka monenlaista joukkoon.
ja siellä oli paljon IT-miehiä ulkomaankomennuksella kuten siis miehenikin oli.. ja tuo perusnörtteys oli kyllä huomattavissa :D
Melkein kaikki IT-miehet oli juuri noita perusnörttejä...eipä siellä paljon muita näkynyt...Että varmaan nämä jutut pitää paikkansa. Ainakin minun kokemukseni ovat tällaisia. Kyllä siellä lähes joka expatrouvalla oli se herra perusnörtti kainalossa :D
ihmettelen usein tätä pinnallista ajattelutapaa aviomiehestä ja parisuhteesta yleensäkin. Jotenkin tuntuu oman puolison esineellistämiseltä , jos häntä rakastaa ja arvostaa ulkonäön, saavutusten, tai palkan takia. Etenkin, jos sitten kuvittelee muiden vielä olevan näiden takia kateellisia :)
Ihan oikeasti, ei kaikille ole elämän pääasia se ulkonäkö, tai muut ulkoiset seikat!
Minusta on ihanaa kun eletään miehen kanssa ihan tavallista elämää ja rakastetaan toisiamme toisen persoonan ja oman itsen takia, ei ulkonäön, vaatteiden tms. takia. Mieheni rakastaa minua yhtä paljon verkkareissa kuin iltapuvussakin, ja minä häntä.
Tietysti on bonusta, jos sattuu vielä olemaan hyvännäköinen ja hyvätuloinenkin :) Mutta se ei ole mikään pääpointti. Omani on it-alalla, hän on hoikka, ei kovin pitkä, tummatukkainen, silmälasipäinen ja ainakin omasta mielestäni todella kivan näköinen!
Ihmettelen, että miten näiden ns. pinnallsten parisuhteiden käy tositilanteissa? Itse tässä pari vuotta sitten jouduin onnettomuuteen, joka verotti ulkonäköäni aika paljonkin. Se ei muuttanut mieheni rakkautta minuun millään tavoin, tai korkeintaan syvensi sitä. Miten olisi käynyt, jos hän olisi rakastanut minua vain jonkin ulkoisen takia?
No, kirjoitan kyllä karrikoidusti. Tuskin kukaan nyt ihan PELKÄSTÄÄN ulkoisten asioiden päälle rakentaa...
Vierailija:
Ns. suorittavassa työssä, koodaamassa, on kai usein juuri noita " minulla ei ole elämää tietokoneen ulkopuolella" -ihmisiä, mutta sitten esim. markkinointipuolella, projekteja verämässä jne. on enemmän sellaista mediaseksikästä ja todella urbaania kolmekymppistä porukkaa.Oma mieheni:
-lyhyt siilitukka
-keskimittainen
-urheilullinen
-söpö kasvoiltaan
-pukeutuu esim. pepe jeansin farkkuihin ja collegeen/rentoon neuleeseen/t-paitaan (töissä tosin välillä pakosta pukuun).Harrastaa kaikkea mahdollista (extremeä) maan ja taivaan välillä. Kiinnostuksen kohteet vaihtelevat sukelluksesta ja benji-hyppelystä esim. surffiin, golffiin, matkusteluun, taidenäyttelyihin, kokkaukseen ja viineihin. Hyvin tienaava, superälykäs, sosiaalinen ja keskustelutaitoinen. Laaja kaveriverkosto ulkomaille asti (joista muuten monet it-alalla, eivätkä suinkaan näitä perusnörttejä). Kaikki naisystävänsä olleet äärimmäisen kauniita ja fiksuja naisia.
Voin melkein vannoa, että 99% tämän palstan naisista vaihtaisi ukkonsa minun mieheeni koska vaan (ainakin kun tämän palstan valitusketjuja seuraa). Mies puhuu ja pussaa, hoitaa kotia ja lasta, osoittaa kunnioitustaan minua kohtaan kaikin tavoin, on läsnä, silti on aktiivinen eikä mikään nyhverö tai kotona roikkuja, hyvä sängyssä, romanttinen, luotettava...Listaa voisi jatkaa loputtomiin. IT-kundit RULAA!
hänen miestänsä kadehditaan. Siis en vaan voi käsittää, koska itse ajatteln parisuhteesta nin, että siiä on kaksi ihmistä, jotka jostain syystä sopii toisilleen ja haluaa jakaa elämänsä keskenään. Heillä on jokin ainutlaatuinen side välillänsä, arvostus ja päätös elää yhdessä.
Miten siihen edes voisi vaikuttaa joku palkka, koska se on kuitenkin asia, joka voi muuttua. Se todellinen ihminen on siellä sisällä.
heh, kuulostan ehkä pateettiselta... Mutta ei kyllä tulisi mieleenkään kadehtia joidenkin toisten miehiä, kun ei todellakaan ulkopuolinen voi sanoa, millainen parisuhde heillä on, millainen side, millainen elämä.
Kunhan tässä on vain todettu, että lähes kaikki it-ukot on kuin samasta puusta veistettyjä...hassua.
...hän on keskimittainen, hoikka, urheilullinen (huitaisee maratonin vähän päälle kolmen tunnin), liikkuu ja retkeilee luonnossa, älykkäät harrastukset (ovat paljastavia, en kerro enempää). Pukeutuu muodikkaasti ja siististi. Ei ole muotipelle, mutta seuraa aikaansa.
Allekirjoitan myös tuon älykkyyden kiihottavuuden. Sitä, kun on kaikenmaailman tyhjännaurajia tavannut, niin osaa arvostaa terävää päätä ja älykästä huumoria.
Eikä se liksakaan ihan huonoimmasta päästä taida olla...on mahdollistanut meillä mm. minulle täydet hoitovapaat.
kiva mies, kivan näköinen, moni kollega (miehet sekä naiset olisi ottaneet)
: (
Tuntuu että yliseksuaalisia ala täysi.
Käsitykseni yleensäkin IT-alan miehistä ovat todella positiiviset, sillä olen tutustunut miehen työkavereihin ja kaikki ovat todella mukavia. Fiksuja ja hyvännäköisiäkin. Hyvä palkka. Johtuu tosin varmasti siitäkin, että mieheni on tekemisissä niitten " mukavien" kanssa. Toki miehen työpaikalta varmasti niitä nörttejäkin löytyy, mutta he eivät ole juurikaan tekemisissä muiden työntekijöiden kanssa. Joten heistä mulla ei ole edes kokemusta.
hyvännäköisiä tyyppejä, mutta mitä olen mieheni työkavereita nähnyt niin yöks :D
Oma mieheni on 175cm, normaalivartalo, lihaksia löytyy sopivasti, tummat lyhyet hiukset, pitkät tummat ripset, karvaa piisaa, hiukkan ählämityyppinen karvojen suhteen, komeat kasvot,tom cruise nokka ja silmäkulmat (muidenkin kuin minun mielestä) pukeutuu suoriin housuihin /farkkuihin ja suoraan paitaan, T-paitaan tai neuleeseen /collegepaitaan
Käytökseltään nörtti, hieman tylsä ja yllätyksetön professori, todella hajamielinen mutta minulle maailman paras mies. Miehelläni on urheilullinen ja hyvännäköinen kroppa/ulkomuoto mutta sielu on niin nörtti/pappadokumentti tyyppinen kuin vaan voi olla. Olenkin sanonut että jos mieheni olisi yhtä ruma kuin luonteensa, olisi kyllä ilman naista jäänyt.
sitten kyllä säälittää miesparkasi :)
mieheni repesi ihan täysin kun luin kuvauksen :D on meidän keskinäistä huumoria...
Vierailija:
En vaihtaisi huonoryhtistä hevariani todellakaan mihinkään golffariin, voi apua! ;)