Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

6 vuotiaalla joku ihme käsienpesuaddiktio

Vierailija
05.10.2007 |

Kokoajan käy pesemässä käsiään. Ennen oli hampaidenpesu, pesi joka karkin jälkeen hampaansa. Mistä voi moinen johtua? En itse ole todellakaan mikään ylihygienistinen

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä nyt ainakaan mene kieltämään käsien pesua! Meillä lapset kanssa pesee välillä vähän liiankin kanssa käsiä, olen varmaan puhunut bakteeritartunnoista liikaa kotona, työn varjopuolia ;) Mutta eipä ole tautejakaan juuri kotiin kulkeutunut. itselläni oli välillä lähes sairaalloinen käsienpesutarve, pahimmasta olen päässyt, mutta en kyllä vieläkään siedä yhtään likaa tai esim. sokerinmurusia tai hiekkaa käsissä, mistä lie johtuu. Olen kuulemma pienestä asti ollut samanlainen käsienpesuaddikti.

Vierailija
2/4 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän väliä vaan käy pesemässä " likaisia" käsiään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se menee todennäköisesti ohi. Varmaan eskarista on tarttunut viesti vähän liian tehokkaasti mieleen. Ehkä voisit vähän rauhoitella, mutta älä tuomitse tai huomioi liikaa. Jos ei mene syksyn aikana ohi tai alkaa haitata " normaalielämää" , soita perheneuvolaan.

Vierailija
4/4 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä tämä on aivan varmasti tullut. Päiväkodeissahan tiettävästi painotetaan tuota käsien pesua. Tuo ei meinaa ole enää normaalia pesemistä kun ennen salkkareita kävi pesemässä ihan muuten vaan kun juuri ennen bb extraa kävi pesemässä ties minkä murusen takia. Onneksi ei saippuaa käytä ollenkaan. Taidan ottaa sen pois ettei kädet ihan kuivu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan