Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
G: Mikä on sinun guilty pleasure:si?
05.10.2007 |
Minulla, sekakielen lisäksi, brittiläiset juorulehdet (Hello, OK!) ja kauniiden poikien tähdittämät tv-sarjat ja elokuvat (Supernatural, Jude Lawn ja Brad Pittin elokuvat jne.)
Kommentit (3)
tämä av, miesten kanssa netissä flirttailu, ja alan kohta siirtyä kanssa noihin kaunisiin poikiin elokuvissa ja sarjoissa... aiemmin en tykännyt mutta nyt katselen ihan mielelläni nuoria, hyvännäköisiä miehiä telkkarissa... olen kai tulossa vanhaksi ;)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mulla on tämä av ;)