Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kiinteät - ilmavaivat?

05.10.2007 |

Hei, osaisko joku kertoa onko normaalia, että kiinteiden aloittamisesta seuraa ilmavaivoja ja vatsaväänteitä ilman että on mikään allergia? Ajattelin, että jos se ruoan koostumus on vaan nyt niin eri kuin ennen...

Meillä tyttö 4,5kk aloittanut 3 vkoa sitten kiinteiden maistelun, pääasiassa syö porkkanaa ja perunaa. Pari krt oon maistattanut myös hedelmäsoseita. Nyt oon huomannut että yöt varsinkin on enemmän " kähjäämistä" kuin ennen, ja kunnon paukkujakin tulee joskus. päivisin on ihan hyväntuulinen ja samanlainen kuin ennenkin. Mukavasti tuntuu huolivan kiinteitä, nyt n. 0,5dl kerrallaan 1krt päivässä.

Ikävää kun yöt on muuttunut sellaisiksi, alkaa äiti väsyä...

Kiitos avusta!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaudet ja allergiat -osastolla? Siellä VOI olla enemmän tietoa... ihan vaan pohdintana, kun en itse tiedä vastata tähän?!

Vierailija
2/2 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko kuitenkin olla niin, että esim. peruna ei tässä vaiheessa sovi kovin hyvin, jos vielä 3 viikon jälkeenkin aiheuttaa selkeästi ilmavaivoja? Täältä palstalta olen lukenut, että sitten voisi kokeilla bataattia. Meidän koliikkivauvallekin suositeltiin neuvolassa bataattia, jos tuntuu, että peruna ei sovi.

mooli ja tyttö 5kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla