Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KESÄNUPPUJEN pe-su vko 40

05.10.2007 |

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt täällä kuikuilemassa uusia plussia. Kovin on hiljaiseksi pino käynyt vaikka kesäkuisia luulisi vielä olevan.

Ei muuta kuin teretulemast tuonne odotuspuolen kesänuppuihin!! Sullahan on viikkoja enemmän kuin mulla :)

Eliador rv 5+0

Vierailija
22/22 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli en ole kirjoitellut, vaikka tuolla listalla olenkin mukana. Opiskelujen ja lasten kanssa pitää sen verran kiirettä. Minulla nyt kp 30/36-37. Edellisten lasten raskauksia ennen en ole ollut ollenkaan niin kova kuvittelemaan oireita kuin nyt. Eli pari viikkoa todennäköisimmän kuukautisten alkamispäivän yli olen jaksanut ihan hyvin odotella. No, kyllä nytkin täytyy ainakin tuo viikko jaksaa.

Onneksi on perjantaina tentti, ja muutenkin tosi kiire viikko, joten paljon ei ole aikaa käytettävänä mahdollisen raskauden pohtimiseen. Sitten viikon, parin päästähän se viimeistään selviää. Raskaana olemisesta en tykkää kyllä yhtään, mutta se raskausaikahan on kuitenkin kestettävä, jos meinaa sen vauvankin sitten saada.

Plussaonnea muille, jotka vielä piinailevat! Ja voimia jatkoyrityksiin heinäkuisiin pudonneille! Ja tietysti onnittelut plussanneille - toivottavasti tavataan plussanneitten puolella.

Marja kp 30/36-37

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla