Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko olette yrittäneet ennen plussaa? (pitkä kierto)

21.05.2008 |

Meillä nyt 9 kk yritystä takana. Tuona aikana vain 4 kuukautiset. Kierto heittelee 63-79 välillä, joten ei sen tarkemmin yrityksiä osaa ajoittaa. Tutuilta kuulen koko ajan uusia vauvauutisia ja itsellä kestää vielä varmaan ian kaiken :(

Muitten kokemuksia haluaisin kuulla, että kuinka kauan on "tehty" lasta ennen kuulumista?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä ultrassa tarkistamassa, onko sulla pco..siihen ainakin kuuluu pitkät kierrot...

Vierailija
2/4 |
21.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sitten varattu sairaalaan gynen aika, jossa sitten uä ja jos sitten sais jotain kiertoja tasaavaa. Olen kyllä siis jo aikaisemmin 1/2 vuotta sitten ollut laparoskopiassa ja uä:ssä eikä mitään poikkeavaa löytynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sitten varattu sairaalaan gynen aika, jossa sitten uä ja jos sitten sais jotain kiertoja tasaavaa. Olen kyllä siis jo aikaisemmin 1/2 vuotta sitten ollut laparoskopiassa ja uä:ssä eikä mitään poikkeavaa löytynyt.

Vierailija
4/4 |
21.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset