Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa hyvia luontaistuotteita yms. auttavat jannittamiseen, hermostuneisuuteen, univaikeuksiin, stressiin, vasymykseen, uupumukseen jne.

Vierailija
03.10.2007 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niidne puute on yksi syy, miksi ihmiset voivat niin huonosti.

Vierailija
2/9 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkikuismasta saattaisi myös olla apua. Kysy luontaistuotekaupasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo mikään tyhmä, niin ku tunnutte luulevan.

Vierailija
4/9 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistaakseni, siinä on valeriaanaa (saadaan kasvista) joka on mulla ollu tehokkain (ja olen paha jännittäjä ei tartte olla isokaan juttu kun jo jännittää kamalasti)

Vierailija
5/9 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tarvitsisin ihan sellaista " yleisrauhoittavaa" , ei siis mitään lääkettä, mutta mulla vaan on tosi usein sellainen jännittynyt olo. Ja olen kova jännittämään jotain esiintymisiä ym, jopa joku allekirjoituksen kirjoittaminen kaupan kassalla jännittää!!

Vierailija
6/9 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sitä varmaan voi piteempäänkin syödä, mä teen niin että kun on vaikea kausi menossa (jotain uutta tulossa, työpaikka tms) niin syön ihan kuurina ja sitten kun alkaa mennä paremmin niin voikin pitää taukoa. kiva kuulla että on muitakin joilla sama ongelma!

Vierailija
7/9 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu kyllä saa ilman reseptiä apteekista, muistaakseni yksi tuotenimi oli Valrian mutta sitä voi yrittää googlettaa jokatapauksessa kasvin nimi on valeriaana.

Vierailija
8/9 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin jännitys- ja paniikkioireiden takia lääkärillä. Hän ymmärsi heti tilanteen ja kirjoitti rauhottavia ja pitempiaikaisen masennuslääkkeen. Rauhoittavista en tykännyt kun tuli niin väsynyt olo, ja enpä ole niitä tarvinnutkaan. Nyt nappaan yhden masennuslääkkeen päivässä ja jännitys, punastelu, sydämenhakkaaminen ja hikoilu on tiessään. Sain normaalin elämäni takaisin ja pystyn olemaan työtehtävissä kaupan kassalla, käymään kylässä jne. Voin vaikka tarvittaessa pitää esityksen, mutta tietysti silloin tunnen normaalia jännittämistä. Eivät lääkkeet miksikään zombieksi tee.

Kaikki eivät tietysti suosittele lääkitystä, enkä minäkään pieniin oireisiin sitä ottaisi. Itsellä vaan alkoi paniikkikohtaukset ja jännittäminen haitata elämään, ja apu löytyi lääkkeistä.

Vierailija
9/9 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin ensin kokeilemaan ulkoilun ja kevyempien " lääkkeiden" tuomaa apua, ellei kyse ole todella oikeaa lääkitystä vaativasta vaivasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan