Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pesettekö teflonpannun astianpesukoneessa??

Vierailija
03.10.2007 |

mitä haitaa siitä on, kuluuko pinnoite vai mitä??

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) kuumasta

b) pesuaineesta

c) vie tilaa hirveesti

Vierailija
2/10 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pese koneessa, koska pannu on käsin pesty noin minuutissa. Pinnoite varmasti kärsii enemmän konepesussa, vaikka sen periaatteessa kestäisikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän uuteen teflonpannuun jämähti tiskikoneessa joku ihme kerros tahmaa pintaan, joka ei nyt lähde millään konstilla irti. Ilmeisesti tuossa tapahtui joku mystinen kemiallinen polymeroituminen tms. Olin tätä epäillyt jo edellisen pannun kanssa ja tätä uutta pannua olinkin vaalinut käsin tiskaamalla. Lapsenvahti oli sitten ystävällisesti tiskannut astiat - ja samalla pilasi paistinpannun.

Vierailija
4/10 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinnoite muuttuu minusta tarttuvaksi. Tosin en tiedä onko syynä kone vai mikä. Käsintiskatessakin paljon käytetty pannu tulee lopulta tarttuvaksi vaikka pinta sinansä ehjä

Vierailija
5/10 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka olisi ohjeessa että saa pestä, mutta kun se konetiskiaine on aikamoista myrkkyä ja haluan että se pannuni säilyy uudenveroisena kauemmin.

Vierailija
6/10 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on uusi kallis pannu ja sitä en astianpesukoneessa pilaa, vaikka saisi siellä pestäkin ohjeiden mukaan.

Vierailija
7/10 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mä olen kanssa pessyt eikä mulla ole mennyt miksikään. Vanhin kattila on ostettu Hämeenlinnan Raketista 15 vuotta sitten ja siitä lähtien pesukonepesussa. Ihan ehkä teflon siinä on.

Samoin paistinpannut, ei mulla ole mennyt mihinkään.

Vierailija
8/10 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan en pesisi teflonia astianpesukoneessa, koska vaikka mitään näkyvää haittaa ei tule on konetiski aine sen verran tujua kamaa, että se syöpyy ajan kanssa pintaan ja näin ollen se tarttuu ruoanlaitossa ruokaan.

Vierailija
9/10 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viittaan nro 17 vastaukseen.

Ja teflonin pesee tosi nopsaan käsin.

Vierailija
10/10 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä sillä paistinpannullas vesilintua, jos ei kuumaa kestä!!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme