Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystäväni haluaa panna minua koko ajan, eihän siinä muuten mitään mutta

Vierailija
27.10.2008 |

paikat ei tahdo kestää. Alapää menee välillä tosi helläksi. Silti en viitsi kieltäytyä kun seksi on niin hyvää hänen kanssaan että sitä haluaa aina vaan lisää :P Illalla, aamulla, yöllä, päivällä ihan milloin vaan. Ja kunnolla. Mutta miten saada alapää jaksamaan vauhdissa mukana?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on,sellaisista 3 viikkoo kuusi kertaa päivässä ja siihen lisäksi sormi-ym leikit.....

Vierailija
2/5 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan aina yöllä käynnisty välttämättä, joten siitä on hyötyä ja sitä voi käyttää sitte peppuseksissä. Ota välillä suihinkin. (Lainaa välillä miestäs mullekin kun toi oma ei jaksa 4 kertaa enempää VIIKOSSA, ennen sentään sai 5 kertaa päivässä.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jo käytössä mutta silti on alapää välillä aika muhennettu. Ilman liukkaria en uskalla edes kuvitella että miten kävisi tällä tahdilla. Melkein kaikkea mahdollista jo seksin suhteen tehdäänkin, on kiva kokeilla kun on luotettava ja nautintoa tuottava kumppani. Lainaan en taida tällä kertaa antaa miestä kuitenkaan, yritän kestää tämän itse kuin nainen ;)

T:ap

Mä en ainakaan aina yöllä käynnisty välttämättä, joten siitä on hyötyä ja sitä voi käyttää sitte peppuseksissä. Ota välillä suihinkin. (Lainaa välillä miestäs mullekin kun toi oma ei jaksa 4 kertaa enempää VIIKOSSA, ennen sentään sai 5 kertaa päivässä.)

Vierailija
4/5 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä intiimihyllyltä sellaista protective cream:ia. Tekee suojaavan / hoitavan kalvon, toimii samalla liukkarina. Jouduttiin kerran hommaamaan kun mökillä antaumuksella paneskellessa meni joku roska pilluun ja hankasi limakalvon vähän mutta kipeästi rikki...

Vierailija
5/5 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ne paikat tottuu ajan myötä ja uutuuden viehätyskin katoaa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi