Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asutko Turun Varissuolla? Kerro

Vierailija
17.03.2026 |

miten paljon eroja taloilla / taloyhtiöillä on? Olen ymmärtänyt, että alueen maine on todellisuutta hurjempi. Onko kaupunginosan sisällä erityisen huonoja tai hyviä osoitteita?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut siellä toista vuotta. Nyrkkisääntö on, että aluetta halkovan bulevardin länsipuoli on valkoisten asuma-aluetta ja siellä itäpuolella asuvat "rikastajat".

Vierailija
2/14 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen asunut siellä toista vuotta. Nyrkkisääntö on, että aluetta halkovan bulevardin länsipuoli on valkoisten asuma-aluetta ja siellä itäpuolella asuvat "rikastajat".

Kiitos! Onko samanlaista jakolinjaa myös Littoistentien puolin ja toisin? Eteläpuolella on kuitenkin melko lähellä paljon kalliimpiakin alueita, esim Lähteenmäki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos! Onko samanlaista jakolinjaa myös Littoistentien puolin ja toisin? Eteläpuolella on kuitenkin melko lähellä paljon kalliimpiakin alueita, esim Lähteenmäki

En minä niistä niin tiedä. Asuin Nisse Kavon kadulla 15 kuukautta ja kohtuurauhallinen talo ja alue se oli.

Mielestäni Varissuon rauhattomuutta liioitellaan.

Vierailija
4/14 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
5/14 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä niistä niin tiedä. Asuin Nisse Kavon kadulla 15 kuukautta ja kohtuurauhallinen talo ja alue se oli.

Mielestäni Varissuon rauhattomuutta liioitellaan.

Ulkomaalaiset elävät yleensä ihan tavallista perhe-elämää, eivätkä ryyppää, örvellä tai narkkaa. Äänekkäitä voivat toki lähinaapureina olla, mutta jos ei samaan taloon näiden kanssa muuta, on varmasti rauhallista. 

Vierailija
6/14 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat halvan "ulkomaan"matkan niin mene Varissuolla Itäkeskukseen: ei paljon kantasuomalaisia näy!!!

Vierailija
7/14 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piinokankadulta iltaa, meillä hyvä ja rauhallinen taloyhtiö, asuttu nyt yhteensä kuusi vuotta, ei valittamista. 

Vierailija
8/14 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karseaa seutua. En ikinä muuttaisi tuonne. 

Vierailija
9/14 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehän ulkopuoliset rivarit rauhallisia.

Vierailija
10/14 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika slummi on kyllä...

Vierailija
11/14 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat halvan "ulkomaan"matkan niin mene Varissuolla Itäkeskukseen: ei paljon kantasuomalaisia näy!!!

Tämä on totta: meininki on kuin basaarissa. Muutama syrjäytynyt kantis ehkä näkyy maisemissa...

Vierailija
12/14 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo nyt Suomen mittakaavassa kunnon lähiöghetto. Lähinnä m a a ha nmuut ta jia (ei työperäisiä muuttajia) ja suomalaisista tuonne ajautuvat ne, joilla ei ole varaa asua muualla. Tai kiinnostusta, koska integroituvat hyvin joukkoon. Eli ts. sosiaalitukikeskittymä. Jos haluat esim. lapsesi tämmöisistä lähtökohdista koostuvaan luokkaan niin mikäs siinä.

Vierailija
13/14 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on varaa valita, älä muuta Varissuolle, Lausteelle, Pansioon, Pernoon tai Runosmäkeen. Nuhjuisia ja levottomia alueita.

Vierailija
14/14 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eliitin asuma alue , lähes paratiisi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi