Jos ottaa " tavallisen" Visan, voiko samalla pitää Visa Electronin?
Ajattelin että voisin tuollaisen " opiskelija" visan hankkia, kun minun tarvitsee aika paljon verkkokaupoista ostella ja ulkomaanmatkoja tehdä, kaikkialla ei käy tuo electron. Siis olen opiskelija jonka opintopisteet riittäisivät kortin saamiseen. Mutta voinko samalla pitää edelleen tuon electronin sen rinnalla, olisi kätevämpi arjessa mm. ruokaostoksia maksaessa, ei menisi tili yli.
Tuota oikeaa Visaa käyttäisin vain isompiin juttuihin, joihin ei electron käy
Kommentit (4)
Voithan ainakin hankkia itsellesi toisenkin tilin. Toiseen otat sen tavallisen visan ja toisella pidät electronin. Sitten vaan siirrät Visa-tilille rahaa aina kun lasku tulee.
Ja sit tosiaan ainakin kahden erillisen tilin avulla
kun en itse ollenkaan ajatellut toista tiliä, opiskelu hapertanut pään. Sillä lailla se olisikin aika hyvä, ei menisi raha-asiat sekaisin kun aina siirtäisi vain sen tarvittavan summan Visa-tilille. Pitääkin kai sitten käydä pankissa/verkkopankissa katsomassa vaihtoehtoja
T:ap
minun sitten odottaa siihen asti, hmm, toisaalta rasittavaa aina kysyä sukulaisilta " lainaksi" luottokorttia kun sellaista tarvitsen jossain (annan siis rahat ja ostan lennot/tavarat heidän kortillaan)
T:ap