Vauva itki parvekkeella puoli tuntia....nukahdin.
Itse olin siis ihan poikki ja nukahdin. Tottakai ikkuna oli auki, heräsin. Luulin, että vauva oli myös juuri herännyt, mutta naapuri tuli vastaan ja sanoi, että vauva oli itkenyt puoli tuntia.
Miksi ei voinut tulla soittamaan ovikelloa? Onneksi kaikki on nyt hyvin!
Kommentit (11)
Voisi sattua kenelle tahansa. Kaverilla kyllä naapuri soitti ovikelloa kun ei itse itkua kuullut (mut oli paritalo, jossa tunsivat melko hyvin).
ensinnäkin tottakai sen ois pitänyt tulla rimpauttaan jos se kerta on häntä vaivannut ja toisekseen,tuskin on puolta tuntia itkenyt,ehkä 15min,ihmisillä on tollaisissa tapauksissa vahav taipumus liioitella!!
Älä huolehdi,ei se lapsi siitä kärsinyt ole,varsinkin jos oli ainutkertaista :) osta hyvä itku hälytin??
Eihän sillä vauvalla nyt ihan kauhean mahoton hätä kerennyt tuossa vaiheessa tulla, no kuumissaan hän varmaan oli.
Itse yrittäisin nyt tehdä niin, että vauva miehelle ja tuuppaisin molemmat ulos, jotta saisin kerättyä itselleni vähän voimia ja jaksaisin taas herätä ajoissa.
Tiedän tämän, koska itse olen myös tuollainen sikinukkuja. Tsempit!
ja vauva itkenyt ties kuinka kauan ennenkuin mentiin sislle, tuntui tosi pahalle, kurjaa tommoinen, olisi naapuri voinnut tulla sanomaan!
Mitäs nukahdit, on se nyt helppo syytellä naapuria!!???
mutta nythän naapuri on voinut esim kuvitella koliikkivauvan olleen ulkona tarkoitulla, jotta äiti saa hetken lepuuttaa hermojaan... Älä huoli asiasta, vauva ei yhdestä itkusta mene pilalle eikä syy ole sen enempää sinun kuin naapurinkaan - lepo teki sinulle varmasti ihan hyvää!
Silmät ei vain pysyneet auki, enkä tajunnut, että nukahdan niin sikeeseen uneen. Univelkaa ilmeisemmin enemmän kuin tarpeeksi.
ja tietäähän sen itsekin, että kun lapsi itkee rauhoittumatta, se aika tuntuu paljon pidemmältä, kuin todellisuudessa on. (kokeilkaapa vaikka joskus katsoa kelloon, kun itku alkaa)
sattunut - just itkuhälärin kanssa. Ei sitten toiminutkaan.
voihan äidillekin sattua jotain, verisuoni katketa päästä tmv.
puoli tuntia pitkä aika mielstäni kuunella vauvan hätäitkua, oletan että kyseessä aika pieni vauva
Mulla on hälläri korvan juuressa. Siihen herään kyllä
kun vaunussa alkaa poru. Ikkunan kautta en välttämättä kuule tarpeeksi hyvin.