Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

paljonko on työllistämistuki?!! KIIRE!

Vierailija
03.10.2007 |

Onko tämä ihan puppua / vanhentunutta tietoa?

" Työnhakijalle, joka kuuluu Kelan maksaman peruspäivärahan tai työttömyyskassan maksaman ansiosidonnaisen päivärahan piiriin. Työelämävalmennus ei ole työsuhde, eikä työnantajalle muodostu palkkakustannuksia. Työelämävalmennuksen ajalta työvoimatoimisto maksaa työnhakijalle työllistämistukea 37,60 € päivässä (noin 790 € / kk). Lisäksi työnhakija saa ylläpitokorvausta 8 € (tai 16 €, jos työelämävalmennus työssäkäyntialueen ulkopuolella, tai jos kotikunnan ulkopuolella ja syntyy asumiseen liittyviä kustannuksia ja esittää luotettavan selvityksen majoituksesta aiheutuvista kustannuksista) päivässä verottomana. Työelämävalmennuksen kesto on enintään 6 kuukautta."

Olen 25v, omaan ammatillisen tutkinnon ja saan peruspäivärahaa. Saanko työllistämistukea saman verran kuin nyt peruspvrahaa (n.28e/pv) + 8e ylläpitokorvaus? vai onko tuo 37,60e /pv se mitä saan työelämävalmennuksen aikana???

Vastatkaa pliis, ois kiire...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kaverille (tismalleen samassa tilanteessa kuin minä) sanottiin toista ja minulle toista niin ois kiva tietää että kuka puhuu paskaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi