Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tehyn jäsenmäärät paukkuu uusiin lukuihin. Liittyneitä enemmän kuin vuosikymmeniin

Vierailija
02.10.2007 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaanhoitajathan saavat sitten sen loman, jota he kadehtivat opettajilta. Ja vielä lakkoavustukset päälle!

Vierailija
2/7 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kummaa, kun minun osastollani on n.80 hoitajaa, joista 15 on eronnut liitosta ja 20 on loimaanliitossa. Loput TEHY:ssä ja jos lakko tulee muutama irtisanoo itsensä liitosta, ettei heidän eläkeikäänsä muutu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ehtii työtaisteluun mukaan!

Vierailija
4/7 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakko on nimenomaan kuin lomaa. Älä sinä enää jaksa noilla sotavertailuillasi! ;DD

Vierailija
5/7 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi kai sitä palkatonta lomaa viettää ilman lakkoakin? Kylläpä " ylimääräinen" loma saa jotkut vauhkoksi...'

Itse pidän vuodessa n 4 vkoa palkatonta lomaa ihan vain lomailun takia, vuosilomien päälle siis.

Vierailija
6/7 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaanhoitajien lakkohan päättyi aika ikävästi. tutkijoiden (useasta paikasta lukenut saman arvion) laskelmien mukaan hoitsuilta meni keskimäärin 6v saada paikattua lakon aiheuttama lovi lompsassa. Ei kiva.

Toivotaan tämän lakon päättyvän nopeammin ja paremmin.

Vierailija
7/7 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäis vaan saada se työpaikka ensin, että vois liittyä lakkoon=)

Oonkin miettinyt että menenkö lakon aikana töihin. Olen nyt kotona, enkä ole työnhakijana. Voidaanko muuten työkkäristä pakottaa töihin lakon aikana jos ei kuulu liittoon/tai kuukuu liittoon mutta ei ole työpaikkaa