Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mita ruokaa teilla syodaan iltapaivalla kotona? Tulette kotiin toista, paivahoidosta n klo 16-17. Ainakin lapset on nalkaisia. Mita ruokaa teette? Mita teilla syodaan? Meilla 3 ja

Vierailija
02.10.2007 |

5v lapset. Tuntuu, että ruokaa pitäisi olla heti, kun tullaan n klo 17.00 kotiin. Haluaisin kotona tehtyä tavallista ruokaa, perunat, kastike, salaatti tms. Monesti keitän pikamakaroonia tms. Voishan sitä tehdä ison kattilallisen jotain keittoa ja lämmittää siitä sit seuraavana päivänä. Meillä vaan syötäisiin mieluummin keitettyjä perunoita. Lapset ei vaan odottais puoltatuntia. Miten muilla?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiin tullaan meillä (minä ja lapset) aiemmin jo noin klo 15.30-16 ja lapsilla tuntuu olevan nälkä melkein heti! joskus kieltämättä tympii varsinkin 3veen rankutus ennen kun ehdin edes laukkua sisälle kantaa " mulla on nälkä" " äiti anna viiliä, anna banaania" =D

ja jos näitä antaa niin sehän on selvä ettei ruoka sitten maistu...

mulla aika usein on ruokaa valmiina, syödään eilistä viikolla tai sitten pitää jotain pikaista valmistaa.. nyt on tulossa riisiä ja kanankoipia! =)

ja yöksi laitan karjalanpaistin leivinuuniin huomiseksi.

tykätään perusruuasta mekin! eineksiin turvaudun vain tosi nopeissa tilanteissa.

Vierailija
2/3 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja syödään sitten illalla vasta päivällinen n.klo 19-1930. Edut: ruoan ehtii hyvin valmistaa, kaikki ehtii harrastuksista kotiin, ruoka todella maistuu siihen aikaan! Eikä ole kiire pöydästä mihinkään, saatetaan istuskella tuntikin koko perheen voimin siinä pöydän ympärillä. Jälkkäri esim. hedelmä taas toimii iltapalana. Toimii meillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

myöhäiset ruokailut, vatsa täynnä kun ei ole kiva mennä nukkumaan. Minä teen usein valmiiksi ruokaa ja syömme pakastettuja jämiä, esim nyt oli poronkäristystä viikonlopusta ja jälkkäriksi rahkaa (se on nopeaa). Usein meillä on viikolla keittoa useampana päivänä. Se on maailman nopeinta ja riittoisinta sekä sopii näin syksyllä hyvin. Jos joudun valmistamaan koko ruoan alusta, niin laitan lapselle vihannekset alkupaloiksi, hän syö niin hitaasti, että lopulta on ruokakin valmista ja pääsemme yht aikaa jatkamaan pääruoan kanssa.