Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä maustat kinkkukiusauksen?

Vierailija
02.10.2007 |

Miten yleensäkkin teet kinkkukiusauksen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saat makua tai sit reilusti auramurua ja ruokakermaa

Vierailija
2/6 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipuli-perunasuikaleita, kinkkusuikaleita vuokaan kerroksittain. Ruokakermaa purkin koosta riippuen 1½-2 prk, sen sekaan laitan 2 rkl sinappia, hiukan suolaa ja mustapippuria. Vaihtelua makuun saa vaikkapa Kippari-sulatejuustosta, jota voi pilkkoa kiusauksen väliin ja päälle. Tunniksi uuniin ja hyvä tulee :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä!=) Sekoitatko juustot sinne perunan ja kinkun sekaan vai ripotteletko päälle?

Vierailija
4/6 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös jos haluaa vaihtelua, niin aurajuustoa sekaan.

Vierailija
5/6 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse,tulee paljon parempaa, peruna-sipulisekoitus on vetisen makuista.

Vierailija
6/6 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä kertaa olen laiska ja teenkin sen valmiista perunasuikaleista, vaikka ei itse kuorittuja ehkä voitakkaan.:)