Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies laittoi eilen sormen pyllyyni sekstaillessa: jä-ri-syt-tä-vä orgasmi!!

Vierailija
02.10.2007 |

Ei ole ennen halunnut laittaa, enkä ole sitten kerjännytkään, mutta eilen hornynä sitten laittoi, koska tietää että tykkään anaalijutuista. Mikä orgasmi siitä tulikaan - huh, huh! Ei ollut tulla loppua ollenkaan!!:)

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mieletöntä kun pyllyä hyväillään samalla, huh huh. Ja ihan peppupanokin toimii välillä mahtavasti. Ja auta armias kun on aviomiehen lisäksi toinen mies käytettävissä yhtaikaa.... NAM

Vierailija
2/22 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siveyslupauksen tehneitä pyhiä miehiä. Saisitte hävetä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko kertoa kokemattomalle miten tuo käytännössä tapahtui? Missä asennossa, missä tilanteessa, kuiva sormi vai käyttikö jotain liukastetta? Sormi syvälle vai hivelikö vain suuaukkoa?

Kiitti :/

Vierailija
4/22 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin en sinne munkin vaan sun!

T: mies

Vierailija
5/22 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 10vuotta ruinannut vaimolta anaalia sitä saamatta.

Kuka teistä NAISISTA antaisi mulle peepua?

Mies 34v

Vierailija
6/22 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä harrastetaan silloin tällöin ja pudän siitä ja tulen jopa nopeammin niin.. mietityttää vaan kun sil ei mitään tekemistä biologisesti lapsen saantiin ym.. niin mikä aiheuttaa sen että se niin kivaa...

Vierailija
7/22 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mietityttää vaan kun sil ei mitään tekemistä biologisesti lapsen saantiin ym.. niin mikä aiheuttaa sen että se niin kivaa...

Vierailija
8/22 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jotenkin tuo peppu silti eri.. suullahan suudellaankin mutta pepulla ja sillä aukolla ei oikein muuta tehtävää kun...

ja silti se kiihottavaa...

ja olen itsekkin tätä mieltä mutta ihmettelen vain

Vierailija
9/22 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyllyä voi kosketella oikeastaan missä tahansa vaiheessa. Esileikin tai aktin aikana. Kaikissa asennoissa ei tietenkään onnistu. Yksi hyvä on semmoinen, missä mies istuu esim tuolilla, nainen sylissä hajareisin. Siinä kun mies puristelee pakaroita ja hivelee pyllynreikää niin a vot. Jos sormen laittaa sisään, mukana on hyvä olla liukastetta. Jos nainen on tarpeeksi märkä, sieltä etupuolelta voi hakea vähän liukkautta mukaan, tai sitten ihan jotain liukuvoidetta, tai oma sylkikin käy hätätapauksessa. Minusta tuntuu parhaimmalta reiän sively ja semmoinen vähän matkaa sisään työntely. Jos rytkympää menoa kaipaa sinne puolelle, sormi ei pitkälle riitä.

Vierailija
10/22 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaa sormea naiseni anukseen, mutta reaktio oli: (aktiin tuli paussi) " mitä sä sieltä haet?"

Että se siitä sitten.

Vierailija
11/22 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit vastannut että kihlasormus hävis johonkin....

Vierailija
12/22 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Oisit vastannut että kihlasormus hävis johonkin....

Hehe! Harmi kun ei sillon tullu mieleen :)

Vierailija
13/22 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevyt hyväily pinnalta on kiihottavaa, mutta varsinainen seksi lähinnä sattuu.

Eikö teillä muilla tosiaan satu peppuseksi?

Vierailija
14/22 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sairasta.. Pippelikin on vaan pissimistä varten. Hyi teidän kanssa. ;)

Vierailija
15/22 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kun harvoin on ihan tyhjä suoli...

Vierailija
16/22 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä se vaimon peräsuoli on aina puhdas ollut. Kyllä se on puhdas, jos vatsa ei ole löysällä, suomeksi ripulia. Jos peräsuolessa on pökäle, niin silloin on kova paskahätä.

Vierailija:

Minulla kun harvoin on ihan tyhjä suoli...

Vierailija
17/22 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Aivan mieletöntä kun pyllyä hyväillään samalla, huh huh. Ja ihan peppupanokin toimii välillä mahtavasti. Ja auta armias kun on aviomiehen lisäksi toinen mies käytettävissä yhtaikaa.... NAM

jessus... fantasiani ollut ties kuinka pitkään mutta että oikeestikko joku on tehnykkin tuommoista

Vierailija
18/22 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin todella paljon antaa miehelleni anaaliseksiä ja olen siitä kiinnostunut. Sormella hyväily tuntuu hyvältä, mutta kulli ei mahdu sisään. Ei sitten millään eikä millään konstilla, ja uskokaa tai älkää, konsteja on kokeiltu...Se mahtuu n.13cm sisään, mutta sitten tulee stoppi eikä siihen auta ei sitten yhtään mikään. Se kipu on jotain järkyttävää, vaikka minulla pitäisi olla kohtuu hyvä kipukynnys.

En tiedä pitäisikö tässä tilanteessa nauraa vai itkeä, kun haluaa mutta ei pysty. Pitäisiköhän soittaa faijalle että kiitti vaan ku teitte mulle liian pienen perseen...

Vierailija
19/22 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai sinne koko kalua tarvi työntää??

Meillä ehkä puolet pepussa ja silti naattii

Vierailija
20/22 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten " maailman isoin penis" dokumentissa oli, isomunaiset miehet joutuivat harrastamaan anaaliseksiä, kun pilluun ei mahtunut juuri mitään. Ja siinä oli kyse sellaisista 30 cm pitkistä. Itse olen todennut, että peppuun pitää laittaa oikeassa kulmassa, siis enemmän alaselkään päibn kuin pilluun päin. Silloin kyllä mahtuu. Kokeilkaa vaikka jollain ohuella dildolla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan