Okei... vaipattomuus!!!! XD Pis-pis!!!
Uskokoon ken tahtoo! XD
http: //www. kestovaippa. fi/vaipaton. htm
pis-pis...
Kommentit (5)
sen mikä menee sisään pitää tulla myös ulos
Enkä ole tehnyt muuta kun laittanut vauvan potalle aina herätessä ja nukkumaan mennessä sekä silloin kun on " se" ilme. Ihan vain parit pisut tulee vaippaan, ja varmasti yksi päivävaippakin riittäisi, mutta vaihdan sen kuitenkin puolessa välissä päivää. Olen tehnyt tätä pari kuukautta, siitä asti kun vauva oppi istumaan ja ihan vain siksi että vaippoja ei menisi niin paljoa.
ei oo kyllä mitään vaikeuksia uskoa tuota tekstiä. Ajattelin itse koittaa tuota kun lapsia saan...
Lapsi pissasi vauvana heti, kun hänet vei lattiakaivon ylle. Nyt sanoo itse " pisupisu" jolloin osaan viedä hänet potalle.
Naureskellaan aina työkavereiden kanssa kahvihuoneessa noita pispis-äitejä, jotka uskoo moiseen hömppään.
Jostain kumman syystä vaikka näitä pissattajia löytyy nykyään aika paljon, niin emme ole KOSKAAN nähneet todistettavasti tällaista lasta joka olisi jo esim. alle vuoden ikäisenä edes päiväkuiva ja/tai pissatus toimisi.;)
Kyllähän se pieni lapsi pissaa lähes joka kerta, kun ottaa vaipan pois. Siksihän tämän ikäisiltä on niin helppo saada esim. virtsanäyte.
Mutta koskaan emme ole tosiaan nähneet että lapsen pissatus toimisi ihan oikeasti. Kyllä näiden pissattajien lapsilla sattuu niitä pissavahinkoa yhtä paljon kuin niillä, jotka käyttää vaippaa ja antaa ihan vain kokeeksi olla ilman vaippaa.
Ja tämän voisi myös lisätä tuohon urbaanilegenda -ketjuun, että " erää" vaipan valmistajan palkkaama lääkäri olisi näiden tutkimustulosten takana, että alle 18kk ikäisen lapsen selkäydin ei vielä viestitä virtsaamisen tarvetta aivoihin jne. ;)
t:neuvola th