Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin saikulla olevan työkaverini kaupungilla. Käräytänkö pomolle?

Vierailija
02.10.2007 |

Tekisi mieli, koska eukko on varsinainen oman hännän nostaja, ottaa aina kunnian muiden ideoista ja työstä.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käymässä?

Vierailija
2/26 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin otti päähän toi asenne kun olin saikulla siksi, että käsi oli murtunut. Ihan hyvin pystyin kaupungilla olemaan, vaikken töitä pystynytkään tekemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hän on sairaslomalla? Sairauksia on monia, eikä kaikki ole sellaisia että niiden takia ei voi kaupungilla pikaisesti pyörähtää pakollisia asioita hoitamassa, vaikka töihin ei pystykään.

Nimimerkillä 2 kertaa ollut useamman viikon saikulla, silti oli pakko asiat hoitaa...

Vierailija
4/26 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmassa tapauksessa voi olla vaikka kuolemantapaus lähipiirissä.

Vierailija
5/26 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole sinun asiasi. Mistä tiedät minkä takia hän on sairaslomalla tai mihin hän oli menossa?

Vierailija
6/26 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulemaan vakavia tuloksia jostain seulonnasta. Ehkä ei kannata " käräyttää" .

Vierailija
7/26 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin minäkin tänään kaupungilla ja työpaikallakin kävin moikkaamassa työkavereita vaikka saikulla olen ollut jo 5vko. Jos hän on aamulla soittanut oelvansa kuumeessa niin ei silloin piäisi kaupungilla pyöriä mutta jos hän on esim. masennuksen takia pois töistä niin ei se ole este kaupungilla käyntiin. Itse olen selkäni takia töistä pois.

Vierailija
8/26 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus kun on vaan pakko käydä esim. kaupassa vaikka olis kuinka sairas. Ja mistäs sä syyn tiedät miksi on saikulla? Ei kaikki sairaudet sido ihmisiä neljän seinän sisälle.

Vierailija
9/26 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekissa ja kaupassa on käytävä ihan itse ja välillä on muitakin asioita, jotka on pakko hoitaa.

Vierailija
10/26 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin myös lomareissulla Lapissa, koska se oli varattu jo kuukausia aikaisemmin. Jäi vain laskettelut siltä erää väliin :D

Vierailija
11/26 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki sairaudet vaadi sängynpohjalla makaamista, jotkut jopa päinvastoin, esim. monet mielenterveydelliset syyt.

Älä puutu asiaan, ellet nyt TIEDÄ, että hän on vaikkapa ilmoittanut olevansa korkeassa kuumeessa tms. Ja siltikin hän saattoi olla lääkäri- tai apteekkireissulla tms

Vierailija
12/26 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut olla pystyssä, mutta mun oli yksi päivä pakko mennä käymään asioilla keskustassa (pankissa, ruokakaupassa - pakko sairaankin on syödä). Jotkut asiat vaan ei odota. Tunnissa selvisin siitä, olin ihan yltäpäältä hiestä kun pääsin kotiin.

Ehkä mutkin näki joku ja mietti mitä toikin tekee kaupungilla vaikka " kipeänä" ...

Vierailija
13/26 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kävely riittää, työkaverisi oli varmaankin työkykyinen. Mutta jos työssänne tarvitaan jotain muitakin ominaisuuksia niin ehkäpä ei ollutkaan.

Vierailija
14/26 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaa kuinka typerältä tuntuu, kun saat selville että oli tulossa vaikkapa sädehoidosta...

Vierailija
15/26 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin aamulla, että olen korkeassa kuumeessa. Iltapäivällä soitettiin, että myös lapset ovat vähän kuumeessa. Kävin ennen lasten tarhasta hakemista apteekissa ostamassa ison satsin panadolia, yskänlääkettä, buranaa, nenäsuihketta jne. koska tiesin , että en välttämättä pääse apteekkiin moneen päivään (mies komennusreissulla ulkomailla).

Onneksi kohdalleni ei osunut tuollaista kyylää...

Ja jotta kukaan ei alkaisi hurskastelemaan, että miksi en heti mennyt hakemaan lapsia: Apteekkireissu kesti noin neljä minuuttia (melkein tarhan vieressä).

Vierailija
16/26 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että viitsitkin ajatella moista!

Mistä sinä edes tiedät vaikka olisi masennuksen takia saikulla. Eipä taida kovinkaan hyät olot olla nimittäin työpaikallasi.

Vierailija
17/26 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on vuoden sairaslomalla, niin pitää koko vuosi pysyä neljän seinän sisällä. Tuo vuoden sairasloma meinaan yleensä vaaditaan, ennen kuin voi saada sairaseläkepäätöksen...

Vierailija
18/26 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun iloisesti heiluttaen kävelin lapseni kanssa heidän ohitseen, kun ulkoilivat lasten kanssa... Minä kun pystyn loistavasti kävelemään tai vaikka juoksemaan, mutta en puhumaan. Ja se ei näy päälle. :)

Niin ja siis sairauslomalla ollaan toista päivää.

Vierailija
19/26 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei pysty istumaan toimistossa mutta pystyy sauvakävelyä harrastamaan ;)

Vierailija
20/26 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sairasloma johtuu mielenterveydellisistä syistä niin on suotavaakin liikkua ihmisten ilmoilla. Monet tuki- ja liikuntaelinten vaivat eivät vaadi kotonaoloa, joissakin liikkuminen on jopa suotavaa. Sairaslomalla olevalla saattaa myös olla hoitoja, terapioita jne. joissa pitää juosta joka päivä.

Ja usein lyhyelläkin sairaslomalla olevan on pakko hoitaa juoksevia asioita: käytävä kaupassa, apteekissa, lääkärissä, vietävä ja haettava lapsia jne...

Itse olin perheen kanssa kahden viikon ulkomaanmatkallakin sairaslomalla kun peukaloni leikattiin. Töihin en olisi pystynyt, mutta kotona tuki ei estänyt muuta kuin tiskaamisen ja vauvan pyllyn pesun ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme