Miten kauan tämä flunssa kestää??? (ov)
Nyt alkoi kolmas viikko. Ontelot tukossa, väsyttää, kurkku kipeä. Vihreää, paksua limaa tuli aamulla paljon.
Onko muilla? Tuntuu jo toivottomalle olo :(
Kommentit (12)
Nyt on kolme viikkoa takana, koko ajan parempaan suuntaan mennään mutta vieläkin nielussa liikkuu sitkeä lima joka ei lähde mihinkään.
Ootko kokeillut sarvikuono-kannua? Sillä vois saada ne töhkät pois... Höyryhengitys on toinen kikka.
Vasta jos on korkeaa kuumetta myös.
mun piti käydä 2 kertaa lääkärissäkin kun eka antibiootti ei korviini tehonnut :( Lekuri sanoi että tosi sitkeä. Mulla kesti yli kuukauden, tosi vetämätön olo.
Pieni poikani sairasti 2 viikkoa, oli viikon oireeton ja takasin tuli räkäsempänä kuin koskaan.
Voimia! Lepo on parasta lääkettä. Mullekin lekuri sanoi että jos mahdollista niin lapsenhoitoapua ja täydellinen 2-3 päivän lepo kun viruksesta kyse.
ja oon joutunut sairalaahoitoon vaikka lämpöä vain 38...
t. 2nen
jos menette sinne kertomaan limasta.
Sanovat vain samat ohjeet kuin täällä on sanottu.
Älkää kansoittako terveyskeskuksia, flunssapotilaat.
Joskus on kirkasta limaa, joskus vihreää. Tietääkö joku?
itsellä tuntuu, ettei ole oikein kunnolla tullut päälle ja silti on sellainen kipeä olo hieman.
Lapsilla meni oikeastaan jo ohi se lentsu, ja pari päivää " terveinä" niin se tuli takasin ja edelleen jatkuu. Kummallakaan ei ole muuta kuin kauhea nuha. korvissa ei mitään enkä viitsi lääkäriin turhan takia enää viedä.
Mietin jo, että olenko ainut ja mulla jotenkin huono immuunijärjestelmä.
Ihme kun just tuntuu, että lähtee, niin tulee uudestaan...
ap
oli sikakipeät korvat. oli just viikonloppu enkä kuitenkaan halunnu mennä päivystykseen jonottamaan kun oli niin kurja olla. onneksi sai apteekista korvan puudutetippoja, niillä ja särkyläkkeillä pärjäsin maanantaihin että sain omalle lääkärille ajan.
Paras jos pystyisi lepäämään kunnolla.
poskionteloihin. Silloin mahd antibioottikuuri saattaa auttaa. Kyllä tuo melko pitkältä kuulostaa.
mitä sä oikein mietit?!?!?