Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tätä on varmaan kysytty ennenkin, mutta: MITEN ELÄMÄNNE MUUTTUI KOLMANNEN LAPSEN SYNNYTTYÄ? -ev

Vierailija
02.10.2007 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä juuri muuttunut, kaksi vanhempaa (2 ja 4 v.) leikkivät mielellään keskenään (kotona siis olivat) ja minä sain keskittyä kolmannen hoitamiseen tämän vauva-aikana. Perhekerhoon, muskariin ja isomman kerhoon lähdöt kyllä vähän hidastuivat, kun 2v. päätti ettei enää osaakaan pukea itse.

Vierailija
2/6 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pojat (5 & 3) touhuavat paljon keskenään ja tämä kuopus-neiti on niin tosi rauhallinen ja elämäänsä tyytyväinen vauva, että ei juurikaan hetkauttanut meidän elämää hänen syntymänsä.:) Ihan alkuunsa ainoita hankalampia tilanteita olivat ne illat, kun mies oli työmatkalla ja piti laittaa koko poppoo yksin nukkumaan...siinä sai vähän pinnaa venyttää ja keksiä kaikenlaista, mutta nekin kerrat selvittiin ihan kunnialla. Ja nykyään (vauva pian 6kk) ei noissakaan tilanteissa ole enää hankalaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sano, että elämästä tulee mahdotonta tai kauheaa, mutta kyllä se elo vielä joka tapuksessa muuttuu, kun nuorimmaisestakin tulee leikki-ikäinen...

Vierailija
4/6 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaks ekaa tuli 1v5kk välillä, joten ovat menneet siinä samalla. Nyt ovat 5½ ja 4v ja päivähoidossa, minä kotona 6kk vauvan kanssa.

Vierailija
5/6 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämä muuttui vasta kun taapero lähti liikkeelle ja sai oman tahdon :)

Vierailija
6/6 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat lapset olivat jo 5v ja 6v, kun nuorin syntyi. Yövalvomiset ja kaikki tuli taas uudestaan kuvioihin kolmen vuoden tauon jälkeen. Mutta on vaan tuo vauva ihana! Nytkin hakenut haarukan keittiön laatikosta ja kampaa sillä mietteliäänä tukkaansa : )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi