Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jatkuvat synttärikutsut alkaa rasittaa!!!

Vierailija
02.10.2007 |

Meillä kolme lasta joista kaksi vanhinta (4- ja 6-vuotiaat) saa koko ajan kutsuja synttäreille! Ihan kiva juttu sinänsä mutta liika on liikaa. Viimeiset neljä viikkoa on juhlia ollut 2-4 viikossa, tällä viikolla nyt onneksi vain yhdet, sitä seuraavalle on tullut taas jo kolme kutsua. Alkaa rassaamaan kun joutuu koko ajan ostelemaan lahjoja, hankkimaan lisää juhlavaatteita, ja kaikki lauantait menee juhla-aikataulujen mukaan. Onhan se ihana huomata että lapsilla on paljon kavereita, mutta joku raja olis kiva olla.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osan olen perunut " yhteensattumien" vuoksi. Oman lapsen 5v synttärit lähestyy ja vaikea päätös tulee olemaan, ketä jättää kutsumatta.

Vierailija
2/4 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä mun mielestä on kohteliasta mennäkin jos ei ole muuta, ennalta sovittua menoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapset varmasti tykkäävät joka tapauksessa, vaikka itse et niin välitä.

Vierailija
4/4 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä päin lapset käyvät synttäreillä jopa arkivaatteissa, ehkä hieman paremmissa sellaisissa mutta kuitenki!

Eikä kaikille synttäreille ole pakko mennä...

Itse teen synttärilahjojen osalta niin, että aina kaupoissa käydessäni katselen ja pengon kaikki loytönurkat ja poistotuotteet ja pidän kotona sellaista " synttärilahjavarastoa" .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän