Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut Huutonet myyjät ovat tiukkapipoja, jotka vatvovat " pieleen" menneitä kauppoja ties kuinka kauan?

Vierailija
02.10.2007 |

Jutellin parin äidin kanssa perhekerhossa ja kävikin ilmi, että me kaikki myydään/ostetaan tuolta jotain.

Yksi äiti ilmoitti, että hän ilmoittaa kaikki hupihuutajat poliisille ja hän on joutunut jo tekemään kaksi ilmoitusta sen takia, kun yp kerta kehoitti ja parin ostajan takia hän joutui puhumaan tuntitolkulla puhelimessa, kun hän kyseli neuvoa tuolta Huutonetin palvelunumerosta. Hän oli rekistöröitynyt viime kesänä ja hänellä ei ole hirveän montaa kauppaa takana.

Ja mitä mä olen joskus selaillut noita Huutonetin nickien palautteita, niin olen törmännyt useampaankin palautteeseen, missä myyjä on joko laittanut maksun perintään tai uhkaa rikosilmoituksella, kun ostaja ei ole maksanut.

Mä itse en ota turhia stressejä asiasta, saatan laittaa negan, jos ostaja ei lunasta huutoaan ja laitan kohteen uudestaan myyntiin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa, menisvät myymään sinne turvalliselle torille tai kylän kirpparille niin ei tarttis rikosilmoituksia tehdä. Netissä mymisessä on omat jujunsa ja ongelmansa aina. Ja ne ilmenee juuri noin, että ei esim. lunasteta huutoa.. Mut tuo ei ole vielä niin painava syy, että rikosilmoitusta pitäs tehdä. Antaa sen negan huutajalle ja kohde uudelleen myyntiin.

Jatketaan me ap tällä rennommalla otteella niin varmaan eletäänkin pitempään kun nää kaikenmaailman nipovouhottajat rikosilmoituksineen!

Vierailija
2/4 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en tod. tekis mitään rikosilmoitusta lunastamattomasta huudosta tms. Neutraali tai nega palaute ja sitten tuote uudelleen myyntiin. Hupihuutajat ei ole kivoja, mutta eihän siinä pahemmin kärsi kuin ajassa. Yhdessä kaupassa en saanut rahoja, enkä siitäkään jaksanut välittää (parin euron juttu, sen takia laitoinkin etukäteen kun vein muutenkin postiin tavaraa ja ostaja oli ilmoittanut maksavansa " huomenna" - sitä huomista ei koskaan tullut).

Eri asia sitten ostajana, jos ei saa sitä tuotetta, mistä on maksanut tai lähinnä ei saa mitään. Huijarimyyjät pitäisi saada pinteeseen. Pilaavat muidenkin maineen.

nimim. noin 500 palautetta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rikosilmoituksen lunastamattomasta huudosta? Jos siis tavaraa ei ole lähetetty ostajalle. Eihän silloin edes mitään rikosta ole tapahtunut... Eri asia jos on ollut niin typerä myyjä että on lähettänyt arvokkaan tavaran ostajalle ennenkuin maksu on näkynyt tilillä.

Vierailija
4/4 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tulen myyjänä aina vastaan, jos on ongelmia. Annan lisää maksuaikaa, olen ystävällinen ja rehellinen. Kuvailen vaatteet hyvin ja " liioittelen" viat, jotta ostaja ei kuvittelisi vaatteen olevan parempi kuin se oikeasti onkaan.

Itse en juuri mitään osta, koska olen huomannut, ettei muiden sanaan voikaan välttämättä luottaa. Hyväkuntoiseksi kuvattu tavara onkin minun silmissäni usein jo loppuunkäytetty. Ehkä sitten olen liian vaativa.

Ongelmana on se, ettei neutraalia palautetta huutiksessa uskalla yksinkertaisesti antaa, koska kypsymättömät ostajat/myyjät antavat heti perään kostonegan... Itsellenikin on sattunut muutama sellainen tapaus, joka on ensin huutanut jotain, mutta " ei sitten otakaan koska paita on jo liian pieni ja en päässyt vastaamaan, koska olin sairaalassa lapseni kanssa" ja samaan aikaan tyyppi lisäilee uusia kohteita... Sairaalasta käsin? Ja tämän jälkeen laittaa minulle negan, koska " olen ymmärtämätön hullu, jonka talous on näköjään kiinni 5 eurosta" Toisille ei kai ole opetettu, että rehellisyys maan perii. Ja kuka valehtelee lapsensa olevan sairaalassa!?? Vaihtoi sitten kuitenkin palautteensa, kun " hyväksyin" hänen selityksensä. Kiristystä mielestäni lähinnä.

Noh, yhtään negaa en ole sitten vielä saanut, vaikka kauppoja takana satoja :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi