Onkohan sitä raskaana vai kuvittelua? Kokemuksia.
Niin. Ensimmäistä kertaa lähdin tänne kirjoittamaan ihan siksi, että luulen muitakin olevan samassa tilanteessa tai ainakin on kokemusta.
Vauvakuume tekee kyllä tepposensa.
Minulla on sellainen tilanne, että kiertoni on lähes normaali 32-34 päivää, nyt olen jo kp 39 ja tänään on tuntunut sellainen nippailu koko päivän tuolla vasemmalla puolella sekä nivusessa. Sitten kerran vessassa käydessä aamulla tuli pikkuisen punertavaa paperiin, mutta ei silti ole ainakaan vielä tullut oikein kunnon vuotoa. Menkkoja siis epäilen alkavaksi, mutta kun ei oikein tuo mahanseudun tunne ole samaa kuin normaalisti. Nippailee vaan, mutta ei kokonaisvaltaista särkyä.
Onko teillä ollut tällaisia tuntemuksia / kokemusta. Mielenkiinnosta lähdin kyselemään.
Raskaustestiä en ole tehnyt ja pettymys tulee taas suuri jos ei olekaan raskaana, sitä kun niin kovasti ollaan yritetty.
Kommentit (2)
Sattuipa sopiva aihe!
Olen nimittäin ilmoittautunut vuoden 2008 vauvapinkkaan tarkoituksena aloittaa vauvan yritys joulukuussa. Mutta, mutta...
Nyt on ensimmäisen kerran elämässä kuukautiset myöhässä, tosin vasta 2 päivää. Kierto on yleensä tasan tarkkaan 28 ja jos ei, ovat aina olleet aikaisessa, joskus kierto on jäänyt vain 21 päivään. No mutta kuitenkin =)
Päätin, etten intoile asiasta vielä, odottelen vaan rauhassa alkaako kuukautiset vai ei. Sittenpä tulinkin tänne lukemaan muiden kirjoituksia ja johan sitä onkin nyt täysi itsensä kuuntelu päällä ;) Rinnat aristaa, lämpö on 37, masua vihlaisee aina välillä...
Näin sitä saa itsensä innostumaan, vaikka kuinka yrittää pitää järkeä kädessä =D Onko muita? ;)
No periaatteessa tuo voisi olla kiinnittymisvuotoakin, mutta senkin varmuus selviää vain sillä kun teet testin. Ja jos testi näyttää negatiivista niin uusi se parin päivän kuluttua mikäli menkat eivät ole vieläkään alkaneet.