Kultaiset 60-luvun naiset, vko 40
Ja en olis uskonut että maanantai-iltana avaan uuden viikkopinon =)
Heipat ja moit kaikille!! Kiirettä on päivisin.. kyllä on saanut olla " herran huomassa" , kun kotona olin tytön kanssa!!! Nyt menee päivät ja viikot niin nopsaan, että kun maanantaina menee töihin niin perjantaina tuntuu lähtevän pois. Illat on taas oma lukunsa, ne menee kotihommia tehdessä ja IHAN oma gategoriansa on sitten viikonloput..HUHHUH!! Silloin pestään pyykit ja siivotaan huushollia, joka on viikon jälkeen kuin päivää ennen joulua. Eli ne oli kuulumiset duunista :)
Massunkasvattajilla aika myös näyttää rientävän :) Koska ja kenenkäs vuoro on seuraavana??? En ole enää ollenkaan kartalla teidän odotuksista (ANTEEKSI), kun en ole täällä palstalla käynyt.. en edes juurikaan lukemassa viestejänne.
Omasta olosta en tiedä, paitsi sen että peli-ehtoot ovat olleet toooooosi vähissä :( Ennen " syytin" miestä kun stressasi työstä eikä jaksanut innostua peleistä, niin nyt olen itse niin rättipoikkipuhki iltaisin että kaadun toiselle korvalleni ja siihen nukahdan.. pelit evvk.
Noh, jospa se tästä muuttuu kun saa vielä lisää kokemusta tuohon työhön, eikä ole illalla niin dööd.
Sori kun tuli taas niin omaanapaa että!!! Olen tosiaan hengessä mukana teidän kaikkien kanssa, ja odotan uutta kultaista vauvaa kuin " kuuta nousevaa" :))
Voikaa hyvin ja ihanaa alkavaa lokakuuta!!
ANI
Kommentit (32)
Kiva Ani kun pääsit kertomaan kuulumisia ja avaamaan pinon.
Työsaralla ei ainakaan vielä mitään raportoitavaa, sen sijaan täti
kurvasi kylään lauantai-iltana. Nyt päätin kyllä lopettaa nämä yrittämiset tähän ja keskityn syksyyn ja töiden hakemiseen!
Ajattelin pitää vähän palstataukoa, toki yritän käydä lukemassa teidän
kuulumisia, mutta nyt on ajatukset niin pihalla että tarvitsen taukoa kaikesta.
Mukavaa syksyä ja pitäkää mieli korkealla,
Pippuri
laiskanlainen olin itsekin eilen, kun illansuussa kävin koneella, enkä nähnyt aloitusta pinollemme... jätin sitten itsekin sen tekemättä. Kiitos vaan Anille...
Ani, kertomasi kuulostaa niin tutulta, hoitovapaiden jälkeen kun olen työelämään palaillut, on elämä aina muuttunut täysin erilaiseksi. Mutta pikkuhiljaa se siitä palautuu " normaaliin" .
Pippuri: Poikkea täällä aina joskus kuitenkin..
Emmille kävi ikävästi kun tekstit katosi. Mulle ei ole pitkään aikaan käynyt niin, mutta muistan kyllä miten otti päähän kun niin joskus kävi. Silloin teki mieli heittää kone perässä sinne bittiavaruuteen.
Isotikru oli viikonloppuna puhellut itsekseen. Totta on, että paljon ulkoiltiin hienossa säässä, mutta mulla koneelle oloa rajoitti myös kipeä selkä. Toivottavasti ei mene pahemmaksi nyt loppuraskaudesta. Vanha vamma tuli esiin, kun kropan painopiste muuttuu tuohon eteen.
Itsellä vähän flunssainen olo tuon selkäkivun seurana. Sehän sopii, kun nyt olen virallisesti vuosilomalla...
wemppa 27+3
Lapset saateltu kouluun ja mies töihin. Nyt on itsellä sellainen " apua-olo" . Lista oli pitkä mitä olin suunnitellut tekeväni kun äippäloma alkaa mutta nyt on tunne että ei tiedä mistä aloittaa. Josko aloittaisi yhdeksän aikaan ruokakaupasta ja veisi samalla reissulla nuo taulut kehystettäväksi. Jostain päin tuota listaa on alettava purkamaan ennen kuin pulla syntyy.
Ani,ihana kuulla sinusta. Toisaalta hyvä kun töissä on sulla kiirettä mutta sitten taas jos lakanan pölyyttäminen siitä käsrsii niin se ei kuulosta taas mukavalle. Toivotaan että elämä rauhoittuisi ja kujin salakavalasti plussa sulle tulisi.
Emmin tiinuska alkaa olemaan jo tosi iso. Sehän se toisaalta kurjaa on kun huomaa että se pieni vauva on kaikkea muuta kuin vauva. Toisaalta ihana nähdä kun oma lapsi kehittyy ja oppii uutta mutta sitten on haikeus sitä vauva-aikaa kohtaan.
Pippurille pahoittelut. Toivotaan että kuumeilun taka-alalle jättäminen tuo sullekin plussan.
Ei taida isotikrullakaan olla montaa työpäivää jäljellä.... Jotenkin mulla on sellainen kutina että sinä ryhdyt tositoimiin ennen minua. Minulla ei kivuliaita supistuksia ole ollut,mahan pinta kovenee useamman kerran päivässä mutta " laukeaa" aika helposti. Tosin minulla on tälläista vatsapinnan puutumista yhdessä kohdassa ja painaessa se kohta on arka. Se on aika ylhäällä edessä,hieman vasemmalla puolen. Onko kellään ollut samanlaista tuntemusta? Mies jo sanoi että pitäisi soittaa äitipolille mutta jospa se ei ole kuin suolistoperäistä tai muuta vastaavaa niin ei viitsisi turhaan soittaa. No täytyy miettiä.
Perjantaina oli neuvola ja kaikki oli ok. Pullan syke oli 150, painoa tullut vajaa 9kg,verenpaine 110/60 ja sf mitta on keski- ja yläkäyrän välissä. Ensi viikon perjantaina onkin synnytystapa-arvio joten sitten tiedetään meneekö suunniteltuun sektioon. Olo on muuten hyvä jos ei oteta huomioon vatsan " kipuilua" .
Jospa lähtisi aloittamaan päivän viettoa ennen kuin tokaluokkalainen tulee 12 aikaan koulusta kotiin.
-pietu ja pulla tasan 34(neuvolan mukaan 34+6)
Wempalle vilkutukset,oltiin yhtäaikaa koneella. Toivotaan että selkä antaa sinun viettää lomasi rauhassa. Ihanasti sinullakin jo viikkoja kasassa....
Pillereiden jälkeinen elämä on alkanut, tätiä ootellaan ekaa kertaa tuossa ens viikon aikana ja kroppa ilmeisesti yrittää kovasti sopeutua tulemaan toimeen omilla hormoneillaan. Selkä on ollut kipeänä (saattaa tosin johtua viikonlopun korkokenkäseisoskelusta), mahaan kertyy ilmaa ja tissit on arkoina, välillä vihloo oikein kunnolla. Tänä aamuna oli mahakin sekasin, joten jos pelailu ei ois jääny yhteen (siis todellakin 1) kertaan tässä kierrossa, kuvittelisin jo vaikka mitä.. Ollaan isännän kanssa oltu vuoroon reissussa ja kipeenä ja siinähän se sitten on vierähtänyt kylkeä kääntäessä. No, parempia aikoja odotellessa.
Ani; hyvin saan kiinni tuosta työviikkojen kulumisesta ja illoista kotitöiden parissa.. Sitähän se on pitkälti täälläkin, työ vie mehut totaalisesti ja perhe saa sen mitä jää jäljelle, eli ei paljon. Peiton pöllyttelyistä ei kannata ees puhua. Ja niinhän se ei saa olla! Jaksuja sinne!
Pietu; ihanaa kun sait jäädä lomalle! Älähän nyt itseäsi ihan piippuun aja, ne tehdään jotka keretään ja loput jää! (sanoo paraskin puhuja)
Pippurille pahoittelut myös täältä! Toivotaan että aika auttaa ja palaat pian kaveriksi kuumeilemaan; enemmän tai vähemmän..
Vilkutukset Emmille ja tiinulle! Hymyilytti tuo Emmin " helkutti" , vaikka ärsyttävistä ärsyttävintä tekstin häviäminen toki onkin!
Toivottavasti olosi helpottaa Wemppa!
Niin ja sit piti vielä kommentoida, että ihan vihreenä täällä kateilen kun osa pääsee ihka oikeesti tapaamaan! Toivottavasti on kivaa ja saamme jonkin sortin raporttia mekin jotka emme paikalle pääse.
Pitäsköhän tässä niitä töitäkin..?
Viikonjatkoja!
walo
Neuvolassa kävin heti aamulla ja kaikki ok lukuunottamatta pissassa olevaa proteiiniä, sain purkin stiksejä mukaan ja käskyn testailla kotona,,ihanaa kun oli oma terkkatäti ( vähän vanhempi ja todella pätevä) palannut vuorotteluvapaaltaaan töihin..
Painoa on tullut n 10 kg lisää koko raskausaikana ja hemppakin on noussut 118.sta 137,ään joten rautaa voin syödä vaan joka toinen-kolmas päivä..ja Empen syke oli n 140 ja seuraava käynti kahden viikon päästä paitsi jos stikseissä näkyy plussalla jotain tai jos labrassa annettavassa pissakokeessa ei ole mitään tulehdukseen viittaavaa..
Pitää iltapäivällä hakea töistä parit pissapurkit niin voi aamuyöllä sitten alkaa leikkimään laboranttia ja kuseksia purkkeihin että varmasti unet karkaa...
Tänään olen vuosilomapäivällä ja sitten vielä pitäis loppuviikoks jaksaa raahautua töihin, ei sen puoleen tälläkin asialla on kaks puolta..kiva jäädä kotiin mutta toisaalta töissäkin on nyt muutamat viikot ollut ihan mukavaa olla.
Eilen sain yhdeltä asiakkaalta ihanan ruukkukukan ikäänkuin läksiäislahjaksi..ihanaa saada tuollaista positiivista palautetta niin tietää hoitaneensa duunit hyvin !!
Mua laiskottaa ihan kamalasti ja tekemättömien töiden lista on jo aikas pitkä..no ens viikolla aloitan..
Toinen kuopuksista jäi tänään kotiin mun seuraksi kun illalla kerran oksensi, nukkui kylllä putkeen koko yön ihan ok ja aamulla sanoi että masu kipee..
Ihme ja kumma että sydämenpuolikas meni nurisematta yksin skoleen, ehkä se on kivaa välillä olla siellä ihan yksönenkin...
Wempalle paranemista selkäkivusta ja toivotaan ettei flunssa tule kimppuun...
Pietulla alkoi loma...noh perästä tullaan..mulla on se synnytystapa-arvio 25.10 ja sittenpä selviää mitä " Empelle" kuuluu?? Neuvolantädin mukaan on jo rt.ssä ja käyräkin menee yli yläkäyrän niinkuin yleensä uudelleensynnyttäjillä kuullema menee..
Mä luulen kyllä Pullan tulevan maailmaan aiemmin kun tämän otuksen...
Pippuri pahoittelut tädin saapumisesta ja käy välillä moikkamassa meitä jos taka-vasemalle vetäydyt...
Emmi,,ihanalta kuullostaa tuo Tiinun kehitys,,joko sulla on kova vauvakuume??
Ani kiitos pinon avaamisesta ja mukavaa oli kuulla sinustakin !!
Nyt on pakko lopettaa ja alkaa viihdyttää tuota neitiä, minä kuullema rakastan vaan tietokonetta enkä häntä ollenkaan...
Se kun on toinen puolisko poissa niin äiti joutuu hommiin..usein onneks ei ole tälläisiä tilanteita, ei sitä hyvinä hetkinä ymmäräkkään kuinka riippuvaisia toisistaan ovat,,,
Palaamisiin !!
Isotee+ Emppe ja rv 32+5
joten äkkiä pinolle, kun Ani kerran sellaisen avasi, kiitokset siitä!
Olo on kyllä kaikenkaikkiaan ollut viime aikoina parempi kuin viime viikolla, joten kyl tää tästä. Jostain syystä yöt menee tosi huonosti, uni kyllä tulee, mutta sitten loppuyö meneekin heräillessä ja vessassa ravatessa. Lähinnä isukin hermoja rauhoittaakseni varasin ajan yksityiselle veriseerumi-niskapoimu-ultrayhdistelmätutkimukseen parin viikon päähän. Tuloksen pitäisi selvittää mahdolliset kromosomipoikkeavuudet 95% tarkkuudella, mutta eihän se mikään lapsivesipunktio kuitenkaan ole. Ajattelin, että kun tässä viimeistä kertaa elämässä kuitenkin ollaan raskaana, niin panisin " elämän risaiseksi" ja menisin 3D ultraankin sitten myöhemmin.
Ani, kiva kuulla susta pitkästä aikaa. Kyllä se aina oman aikansa ottaa, että elämä asettuu uomiinsa töihinmenon jälkeen ja uusi duuni vielä taatusti antaa oman lisänsä soppaan.
Wemppa, toivottavasti selkä ei tosi riesaksi asti pahene.
Pippuri, pahoittelut tädistä, toivottavasti mieli ei ole ihan maassa ja löydät pian mukavan duunin.
Ankkis (inssin mukaan rv9+1, mut oikeasti vähän vähemmän)
Anista oli kiva kuulla.
Demisroussos jäi painamatta ja eilen lueskelin näitä, joten muuta en muista, sorry.
Itsellä olo kohentuu. Näin unta neljännestä lapsesta ja nyt se uni tuntuu niin haikeansuloiselta. *snif* jaahas, menen kahville ennen kuin alan itkeä syntymättömiä lapsia tässä näppiksen ääressä ;)
Kyllä on tarinointi meidän pinossa hiljentynyt. Keskiviikkoa jo eletään ja vasta yksi sivu pinossamme. Itsekin olen ollut kovin laiska kirjoittelemaan. Kotona olen pääasiassa viettänyt aikaani, muttein koneelle kovasti ole ollut hinku, koska tuo selkä aina silloin kipeytyy. Flunssan sain karkoitettua, mutta selkä vaivaa.
Walo: kun luin olostasi/oireistasi, ajattelin heti, että nehän on kuin raskausoireita. Kyllähän se yksikin pelikerta riittää, jos osuu oikeaan aikaan...
Pietu: Ihanaa, sulla alkoi jo äippäloma. Älä ota paineita kaikista niistä hommista joita suunnittelit. Pikkuhiljaa.. Vaikka osaan kyllä kuvitella tuon tunteen, kun äippäloma alkaa ja tietää, että periaatteessa vauva voisi syntyä hyvinkin pian.
Isotikru: Miten sun laborantti-leikit on sujuneet? Kiitos toivotuksista, flunssa ei ole pahentunut, mutta tuo selkä...
Ankkis: Ihan mieletöntä, sulla jo kymppiviikko häämöttää. On se uskomatonta miten aika menee. Mukavaa, että olo on hyvä.
Pinkerton: Voi mitä unta olet nähnyt.. Kiva kuulla, että sinullakin olo parempi.
Missäs Emmi??
Treffeistä... olen edelleen ensi viikolla lähdössä Jumboon, joko tiistaina klo 11 jälkeen tai sitten keskiviikkona aamupäivällä. ELLEI selkäni pahene ja tee autoilusta mahdotonta. Jos ei treffeille ole tulijoita, niin ei haittaa. Mun on pakko päästä täältä kotoa jonnekin ja kauppoja olisi mukava kierrellä. Ehkä jopa ostaakin jotain mielen virkistämiseksi.
wemppa 27 ja jotain.
Terppa kamut !
Sorry etten kerinnyt eilen linjoille :-// Nyt on vain ollut niin kiirusta. Maanantaina tuttuni pistäytyi, tiistaina olin vanhempieni luona ja sitten menin vielä kuntosalille, ja tänään oli Nla ja niin edelleen ... Ja kauppa-reissut sun muut pakolliset kuviot. Mutta huomenna meinaan olla ja köllötellä kotosalla, ainoastaan vaunuttelemassa meinaan käydä.
Menen heti ekana treffeihin. Mulle ei käy ensi viikko eikö taida käydä vielä seuraavakaan viikko, mutta lokakuun loppu olisikin sitten käypää, mutta mitenkä meidän toiset, taidatte lähteä treffeille ensi viikolla(ko)? Ensi viikko on todella kiireinen, mulla on hampulääkäri kahdelle päivälle ja ihotautilääkärikin +työhaastattelukin, ihan sellainen ' mielenkiinnon takia' oleva haastattelu, ei niinkään varteen otettava. Mutta eihän sitä tiedä, koska tammikuussa palailen työelämään, mutta vain osa-aikaiseksi, muutaman päivän viikosta olen töissä ja vanhempani hoitavat muutaman tunnin ajan tiinua ja mieheni hakee tytön kotiin .. Tälläinen pehmeä lasku niin äidille kuin tyttärellekin. Joten mulle käy lokakuun loppu.
Wemppa, anna anteeksi mutta olitko siis vuosilomalla ?? Ja mitensen jälkeen ?? Milloin sun äippis alkaa ? Kurjaa tuo selän nikottelu. Muistan itsekin ' hämärästi' sen jomotuksen varsinkin jos istui netin äärellä, ja mä istuin sellaisessa jooga asennossa, oli todella hyvänlainen asento kun pienellä tuolilla istuin :-)) Anna lepoa selälle !! Ja venyttele !!
Pietu, oikein hyvää alkanutta äippälomaa !!! Aattele pian teillä on sellainen pieni tuhiseva käärö kotona ...
Ankkiksellakin on vointi kohentunut, hienoa !!! Mene vain 4D-ultraan, mäkin aion mennä jos vielä joskus raskaudun. Ja onnea noihin kokeisiin !!!
Missä on senniina ?? Onhan kaikki hyvin ?? Käyhän rupattelemassa. Eikös appivanhemmat pian poistu kuvioista ??
Walo kyseli vauvakuumeesta- no aivan varmasti on vauvakuume ja tänään taas pahentui kun Nlassa TAAS kerran näin aivan ihania beibejä. Teille peukutusta ja lykkyä pyttyyn !!!
Tiinun strategiset mitat: n.8600g ja 67cm, joten ihan ok kaikki. Seuraava Nla vasta huhtikuussa 2008. Nla-lääk. ensi kuussa kun neitokainen on 7.5kk
Huomenna meidän vauva on 6kk, voitteko kuvitella miten nopsaa aika on mennyt. Kovasti yrittää istua, eli puskee itseään ylös. Itse odotan milloin nti hoksaa lähteä liikenteeseen. On unohtanut miten ryömitään, mutta eiköhän se kohta taas juolahda mieleen.
Ja (.) paino tänään 62kg-yes- mutta löysä masunahka edelleen roikkuu. Todella viehkeän näköinen. Olisi kiva kun se pussi olisi pian taas täynnä :-))
Nyt hyvää yötä t. emmi
Emmi: Jep, tämä ja puolitoista seuraavaa viikkoa on vuosilomaa. Eli saikulla olin vain syyskuun loppuun asti. Töihin pitäisi palata perjantaina 19.10. Siitä olisi sitten kuukausi ennen äippälomaa jaksettava töissä... toisaalta pääkopassa onkin sellainen olo, että ihan mieluusti menisin töihin. Mutta sen asian ratkaisee sitten vointini. Ja siis ihan uskomatonta, että teidän pikkuTiinu on jo niin iso tyttö. Ei ihme, että kuumetta pukkaa....
Treffejä voidaan ihan hyvin siirtää, niinkauan kuin Isotikru luulee selviävänsä... me menemme viikonloppuna koko perheen voimin käymään jossain lähikaupungeista, joten Jumboon ei ole mun pakko päästä ensi viikolla. Kovasti haluaisin Emminkin tavata...
Eli miten on, ainakin IsoT ja Sonjaemma oli tulossa mukaan, käykö teille jos siirretään?
Harmaata on ilma. Onneksi iltapäiväksi on tiedossa kyläilyreissu, koska täällä kotona alkaa jo kohta masennusta pukkaamaan. Ulkoilut kuopuksen kanssa tulee suoritettua omalta osaltani ihan väkisin. On jotenkin tylsää... itse seisoskelen siellä ja mietin mitä kaikkea voisi tehdä jos ei tarttis varoa selkää.
wemppa
Toiseksi vikaa työpäivää ollaan täällä " lusimassa" ja vähän ristiriitaiset on fiilikset...aamusta tuntuu että yes ihanaa jäädä himppeen kohta mutta iltapäivästä kun on käyntiin päässyt niin tuntuu haikealta jättää tämä kaikki joksikin aikaa taka-vasemalle...
No omat hyvät ja huonot puolensa kaikissa asioissa...pikkupimut odottavat kovasti että äitykkä jää " emppe-lomalle" mutta isommat ovat ihan kauhuissaan kun tietävät että systeemit voivat hiukan muuttua kun on joku siellä kotona " kyttäämässä" kun tulevat skolesta..
Treffit sopii mulle kyllä ens viikolla tai sitten myöhemmin, en mä usko että tämä otus ennenaikojaan syntyis, ei ne ole muutkaan syntyneet...
tosin synnytystapa-arvio on Jorvissa 25.10 ja siellähän sitten kuulee mitä tuleman pitää...tosin ens viikolla varmaan käyn Jumbossakin aikaani kuluttamassa jonain päivänä...
Nyt on pakko alkaa tekemään töitä...
Mukavaa sadepäivää kaikille !
IsoT+Tikrunpentu rv 33
Isotikru: Vähän samoja fiiliksiä on mulla, vaikken vielä äippälomalla olekaan. Vaikka mullekin töistä tuli unettomia öitä ja kamalaa stressiä, niin kaikesta huolimatta sitä työpaikkaa tulee kaipaamaan. En kaipaa niinkään töitä, vaan työkavereita. Me kun asumme ihan korvessa, niin täältä puuttuu kaikki aikuiskontaktit päivisin. Ei ole edes sitä hiekkalaatikon reunalla istumista... Tai on, mutta ihan lasten kanssa.
Meillä koululaiset on vielä niin pieniä, että he ovat suorastaan riemuissaan siitä, että olen kotona heidän tullessaan koulusta.
Jos ilmat jatkuu tällaisina, niin saatanpa hyvinkin lähteä ajamaan ensi viikolla Jumboon. Tiistaina on tytöllä kerho, mutta keskiviikkona ei ole mitään rajoitteita. Silloin voisin lähteä ihan aamusta. Pitää katsella tilannetta.
w
.. että hiljaista tosiaan! Toivotaan että keskustelu vilkastuu, tulee aina niin hyvä mieli kun meidän pino on korkeella.
On se vaan kummallinen tämä ihmismieli.. Vaikka yritän pitää järjen päässä, olen koko ajan bongaavinani uusia " oireita" . Rationaalinen puoleni hokee, että tottakai I pilleritön kierto on hormonimyrskyä, mutta mutta.. Väsyttää, viluttaa (niin kuin syksyllä aina), jomotusta alamahalla (no, tätiähän tässä ootellaan) ja tänään muka ihan varmaan maistoin metallin maun suussani (vaikkei se aiemmin mulla ainakaan mikään oire ole ollutkaan). Oi voi, hauska olet sinä ihminen! Ja joo Wemppa, omasta kokemuksesta tiedän että ykskin kerta riittää, mutta siltikään en uskalla toivoa (enpä..).
Äippälomasta sen verran, että nyt kun työt rassaa, ajatus kotona olemisesta olis suloistakin suloisempi ja lapset meilläkin vielä siinä vaiheessa että tykkäisivät. Mutta eipä nyt taas päästetä ajatuksia laukkaamaan, monta monessa on vielä edessä ennen niitä pohdintoja meidän perheessä!
Senniinaa minäkin kaipailen!! Huhuu!
Ja Emmillä paino hallinnassa -upeeta!!
Aurinkoa odotellen
walo
huhuiluista Emmi. Kaikki on ihan ok. Olen käynyt kyllä lueskelemassa tekstejä, mutta laiskasti saanut kirjoiteltua. Mutta nyt voisin laulaa, että FREE, FREE, NELSONMANDEEEELAAA tai SENNIIINAAA! = appivanhemmat lähtevät huomenna. Ikävä kyllä lähtevät sen vuoksi, että anopilla on jotakin sairautta eikä halua täällä sairastaa. 300 egellä on jo lääkärissä ja labrassa käyty, paha virtsatien tms. tulehdus eikä lääkekuuri ole vielä auttanut. En tiiä, onko järkeä nyt matkustaa, mutta näin haluavat. Enkä toki pane hanttiin..
Tulen kyllä jatkossa kirjottelemaan useammin ja analysoimaan viimeiset pari kuukautta. Oli joitakin asioita, joihin lupasin palailla, mutta en saanut aikaiseksi. Kulttuurieroja ja päivien kulumista ym.
Meral on varsin sirkeän virkeä neiti. Kauheesti olis menossa johonkin koko ajan ja on keksinyt, että tissi suussa/äitin kainalossa on aikas kiva nukkua. Pläääh. Yöelämää siis ekaa kertaa neidin 3 kk rapiat elämässä.
Nyt avaan maitobaarin.
Senniina jaksamisesta ja huomenna koittavasta vapaudesta. Harmi toki, että anoppi sairastui, ehkäpä tämä pohjoisen kolea syysilmasto ei sovi toisenlaiseen tottuneelle.
Muistelen, että meidän pinon nykyiset isomahat valittelivat alkuun kamalista ilmavaivoista ja tällä viikolla on meikäläisestäkin äitinyt varsinainen peräsnainen ja hajuhaitta on myös aika karmea. Jatkuva syöminen ei varmasti auta asiaa.
Pinkerton, mukava kuulla, että mieliala on noususuhdanteessa.
Walo, mitä sulla oli niitä kpeitä nyt menossa?
Ankkis; kp on nyt vasta 22 enkä varmaksi siis tiedä miten pitkäksi kiertoni nyt muodostuu. Ennen pillereitä se oli 20-24-korkeintaan 26 pv..
Onnea minunkin puolestani Senniinalle ikiomaan elämään!!!
walo
milloin tämä aika alkoi näin nopeaan rullaamaan...??? Raskautuneiden viikotkin vain kasvaa ja kasvaa, pietu alkoitti äippäloman ja ankkiksellakin jo kymppi lasissa! Ja meidän ukkeli kohta jo 4 kk ja Emmin tiinuskallekin tuli jo puoli vuotta täyteen.
Päivät menee täällä nopsaan, ukkeli kun vetelee päivisin vain noin puolen tunnin tirsoja, paitsi jos käydään vaunulenkillä niin nukkuu pidemmät päikkärit. On ilmeisesti niin paljon kiinnostavampaa olla hereillä, välillä oikein taistelee nukahtamista vastaan. Ja hereillä ollessa kaipaa kyllä viihdykettä, ei kovin kauan viihdy yksin lelukaaren alla vaan aktiviteettia, kiitos! Yöt menee kivasti, nukahtaa yleensä ysin aikaan, herää sitten kolmen aikaan syömään ja seuraavan kerran puoli seiskan, seiskan aikaan. Ja sitten nukkuu vielä ehkä yhdeksään.
Noiden lyhyden päikkäreiden vuoksi siis ei ole ollut pahemmin aikaa netissäkään käydä ;)
Treffeistä, minulle sopii ensi viikolla. Tiistaina miten vain, keskiviikkona vasta puolen päivän aikaan kun aamulla on neuvola. Ja lokakuun loppu sopii myös. Tosin pääsen jos me lähdetään vasta tuossa puoli 10-10 syötän jälkeen, niin joka tapauksessa ollaan Jumbossa vasta 11 paikkeilla.
Senniina, onneksi olkoon vapaudelle ja omalle ajalle. Nyt saat sitten kodin takaisin haltuusi ja sitä ilmaakin voi päästellä taas vapautuneesti! Ja miestä halia.
Ihana rauhallinen aamuhetki,talossa niin hiljaista että hirvittää. Tytöt vein kasiin kouluun ja kaupassakin jo käyty. Kohta koittaa " lakisääteinen kahvitauko" ja uusin vauva-lehti lukemistaan.
Neljäs lomapäivä ja tekemistä vain riittää,tosin olen osannut nauttia myös päivittäisistä kävelylenkeistä ja lukuhetkistäkin.
Senniinalle onnittelut appivanhempien lähdöstä. Pitkään sinä heitä jaksoit kestitä. Toisaalta vieraat ovat sen verran kaukaa että tuskin he teille heti kylään tulevat. Toisaalta mukava kun pääsette nauutimaan omasta arjesta. Arjen kuulumisia odotellen....
Walo,sinulle peukkuja jospa se olisikin pieni matkalainen kyydissä. Ei siihen tarvita kun kerta joka osuu kohdalleen...
Ankkis,ihana kuulla että kaikki on hyvin. Minäkin mietin raskauden alussa noita lisäultria mutta kun olisi pitänyt lähteä johonkin lähikaupunkiin niin jäi sitten menemättä. Toisaalta minä kävin istukkakokeessa mutta ei se ole sama asia kun nähdä kunnon ultralla lapsi.
Kyllä aika menee tosi nopsaan. Emmikin suunnittelee töihin menoa ja sonjaemman poju kasvaa vauhdilla. Lapsista sen ajankulun huomaa...
Wemppa,ihana että sulla on lomaa. Eipä ole sen jälkeen enää paljon töitä jäljellä. Jokos sinä tiedät kumpi asukki masussa on? Vai oliko sulla se ultra vielä edessä päin? Mulla tuo muisti taas pätkii....
Oma olo on edelleen hyvä. Istuiltaan ei jaksa kauaa olla,alkaa jomottamaan vasempaan kylkeen ja lapaan josta säteilee perslihakseen. Kävely tekee hyvää kun ei ihan tosissaan lähde vetämään. Illalla pulla teki sellaisia harjoituksia masussa että paikat sai tosissaan kyytiä. Venytteli alhaalla käsiään ja kantapää tuntui kylen alla aika mukavasti,kiinni olisi voinut ottaa. Taitaa käydä paikat ahtaaksi. Onneksi ei sentään ympäri kääntynyt. Viikon päästä onkin synnytystapa-arvio ja sitä kovasti odotellaan. Tyttöjä on alkanut jännittämään kun jäin kotiin. Aavistavat ja hahmottavat nyt ajankulun ettei pullan syntymä voi olla kovin kaukana kun äippäloma alkoi.
Ei mutta nyt jomottaa kylkeen ja selkään sen verran että kahvin keittoon.
-pietu kera pullan 34+3
Moi vain kaikille !
Kirjoitin pitkät tarinat mutta painoin väärää nappulaa ja kaikki katosi huitsin nevadaan ..
En nyt ala veistelemään uudestaan, mutta huomenna tulen linjoille, jookosta.
Täällä tiinu ' puhuu' bää-bää-dää-dää-jne oppi viime viikolla ja ihanaa on jutustella neidin kanssa :-)) Hän katsoo isoilla silmillään ja selittää jotakin niin vakavissaan, ja välillä nauraa hekottaa tai pärisyttelee tai sitten näyttää kieltään ja maiskuttelee ..
Ja täällä täti edelleen kylässä, mutta lähdössä on, hope so !! Kp8, joten pitkäksi menee tämä visiitti ... mistäköhän johtuu ??
Ani ihana oli kuulla sinustakin !! Jaksuja sinne teille. Kyllä se pian helpottaa ..
Lisää siis huomenna t. emmi