Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ohuet ja todella rasvoittuvat hiukset...etenkin nyt imetysaikana.

Vierailija
27.10.2008 |

Suosittelisiko kukaan permanenttia? Pidän hiukset yleensä kiinni ja sävytän mustaksi, oma väri on keskiruskea.

Hermo menee kun illala pesee niin aamulla ovat jo ihan rasvaiset... :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

permistä en uskalla ainakaan itse ottaa, ei tämä surkea kuontalo sitä kestä - terveisin kohtalotoveri

Vierailija
2/4 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se voi kammeta sieltä lattialle. Ehkä kestoväri kuivattaisi vähän enemmän kuin kevytsävyte...?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En silti lähtisi permanenttiin, se kun kestää ikävä kyllä kauemmin kuin se imetysaika... Ja mikään ei ole niin kamalan näköinen kuin rasvainen permanentattu tukka, siis jos ei sitten kuitenkaan auttaisi rasvoittumiseen.

Mä olen "ratkaissut" ongelman vain sietämällä sitä että tukka rasvoittuu. Jos olen menossa jonnekin ihmisten ilmoille, siis puistoa tai ruokakauppaa kauemmas, niin sitten pesen hiukset juuri ennen sitä - vauva jaksaa vähän aikaa katsella sitä toimintoa kun jätän oven auki ja pistän vauvan sitteriin kylppärin eteen.

Vierailija
4/4 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksaisi enkä uskaltaisi kantaa melkein 10kg vauvaa sinne ja takaisin sitterissä.

Aamusuihku ei tod tule nyt kyseeseen. Hiuksille on keksittävä joku sopiva käsittely...

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi