Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Romanttisinta, mitä naisesi on sanonut sinulle sängyssä ?

Vierailija
01.10.2007 |

Olkoon tämä pikku provosointia.. , mutta onko naiset sitten tällä saralla jollain tavalla edistyneempiä ? Haluaisinpa vain kuulla.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

, että tästä ei synny pitkää ketjua.

Vierailija
2/15 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

EREHDYT

m42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään myös takamuksestasi, hartioistasi, reisistäsi... kuin jalkapalloilijalla. Olet simieni ilo rakas. Seksissä paras."

Mies oli näiden kehujen jälkeen vähän epäuskoisen oloinen, että " ai niinkö?" , mutta selvästikin tyytyväinen. Kävi pulliistelemassa hauiksiaan ja otti machon ilmeensä, veti parikymmentä punnerrusta, kantoi minut suihkuun ja saippuoi minut siellä yltympäriinsä.

Vierailija
4/15 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nelonen on ihan oikeassa.

Vierailija
5/15 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivan kokoinen penis = sulla on liian pieni. Turha tuota on koreilla. Vilkaiskaa huviksenne mitä naiset kaipaavat treffi-ilmoituksissaan kun suoraan kirjoitellaan. Niin, kookasta penistä. Jos ei muuten niin salarakkaan kautta.

Vierailija
6/15 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri hyvää, täydellistä. Ja tapa jolla sitä käytetään on myös täydellisen tyydyttävä. Mies kommentoi muuten tuohon, että " tarkoitat että pieni?" Minä sanoin, että " tarkoitan mitä sanon, peniksesi on varmastikin keskikokoinen jos vertailet muiden peniksiin, mutta sellaisenaan minulle paras. Eikä minulla ole kokemusta isommista. Eikä isompi taitaisi mahtuakaan minuun. "

6.

Vierailija
7/15 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... myöhemmin. Esimerkiksi kolmanneksi pyöräksi fantasian täyttymiseksi tms. Viimeistään siinä vaiheessa äijällä fiilikset kaakossa.

Vierailija
8/15 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvioimaan onko juuri sinulle paras. Olen keskustellut tästä monen naisen kanssa ja he ovat yksiselitteisesti sitä mieltä, että ison kanssa on helpompi saada orgasmi ja pääsee paremmin fiilikseen jo esileikissä. Minulla siis keskimääräistä isompi. Ja mahtuu se isompikin. Ei keskikokoistakaan varmaan kuivana survota. Se että ison kanssa tulee nirhaumia pilluun johtuu kosteuden pettämisestä. Pitkän nautiskelun aikana liukkari onkin aivan ehdoton, oli sitten minkäkokoinen vehje tahansa.

Vierailija:

sellaisenaan minulle paras. Eikä minulla ole kokemusta isommista. Eikä isompi taitaisi mahtuakaan minuun. "

6.

Vierailija
9/15 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai väittääkö joku kokeilleensa kaiken kokoiset.

Vierailija
10/15 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

munan koko keskustelu numero 8398 ja täydessä vauhdissa!

Vierailija
11/15 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen penis oli siis arviolta keskikokoinen, eikä nainen ollut isompaa kokeillut, joten paha mennä arvioimaan tuintuisiko isompi vielä paremmalta. Keskikokoinenhan on 13-16 cm pitkä ja paksuus 3,5-4,5 cm. Ja tässä mahtumisessa on tottakai kyse paksuudesta, kaikkihan tietävät, että 20 cm pitkä ei mahdu pilluun kokonaan.

Vierailija:

Jäävi koska ei ole kokeillut isoa? Onko kaikki naiset sitten jäävejä kommentoimaan minkälainen tuntuu parhaalta kun eivät kumminkaan kaiken kokoisia ole kokeilleet?

Vai väittääkö joku kokeilleensa kaiken kokoiset.

Vierailija
12/15 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Miten tämä voi olla sinun kanssa niin ihanaa" . Tämä ei näytä kirjoitettuna niin hienolta mutta kun se tulee 17v tytön himon vääristämästä suusta " sillä" äänenpainolla niin kuulosti aika hyvältä.

" Jos meillä menee joskus poikki niin voitaisiinko jatkaa edes seksisuhteessa" . Tämän olen kuullut jopa kahdelta naiselta, kröhöm :)

Ainiin ja vielä " ethän anna tätä koskaan kenellekään muulle" .

M40+

Vierailija
13/15 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paras palaute miehelle on kuitenkin kun nainen huutaa nautinnosta niin että korviin sattuu :)

Vierailija
14/15 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

parasta on naisen nautinnon äänet, huohotukset, voihkinat, ym. kun tekee tosi hyvää ja orgasmi tulee. Mitkään sanat ei voita nautinnon ääniä.

Vierailija
15/15 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkin todella romanttista. .. oli sitten iso, pieni tai sopiva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi