Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sanoistte naisesta joka istuu työhaastattelussa hajareisin hameessa tuolilla.

Vierailija
01.10.2007 |

Mieheni firman työhaastattelussa kävi juuri yksi nuori nainen jolla skottivekkihame, pitkät bootsit ja kuviosukkikset ja kaiken kukkuraksi nainen istui hajareisin koko haastattelun ajan. Katselin salaa oven raosta. Huh huh!!! Jotenki epäilyttävää...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle saattaa käydä noin, että yhtäkkiä havahdun istuvani lyhyessä hameessa hajareisin, niin kuin normaalisti housut jalassa...

Vierailija
2/3 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo aika mautonta vaikka olisi housutkin jalassa. (Mua kyllä ällöttää tosi hajareisin istuvat miehetkin.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olin työhaastattelussa, ja kaverit neuvoivat laittamaan hameen että on siistimpi kuin ikuiset farkut. Laitoin sitten lyhyehkön farkkuhameen, ja en muistanut varoa, vaan innostuin selittämään jotain asiaa ja leväytin hajamielisenä jalkani melko levälleen (en ole tottunut hameisiin vieläkään, aina farkut yleensä), ja ihmettelin kuinka mua haastatteleva mies meni ihan vaikeeks ja punaiseks....sit mä tajusin...ja aloin nauraa (etenkin kun mulla oli tosi narustringit siellä alla, eli ei juuri mitään...) ja se mieskin nauroi.

PS. Mä sain se paikan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän