Vesa Keskistä ei syytetä!
Vesa Keskistä ei syytetä
Julkaistu: 01.10.2007 14:50
Kihlakunnansyyttäjä ei nosta syytettä Vesa Keskistä vastaan epäillyistä raiskauksesta ja seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Päätöksen mukaan syyllisyyden tueksi ei ole riittäviä todennäköisiä syitä.
Syyttäjä katsoo, ettei asianomistajan väitetystä tiedottomuuden tilasta ole esitutkinnan perusteella saatu syytteen nostamiseen vaadittavaa näyttöä.
Kommentit (8)
Tämä oli selvää pässinlihaa heti alusta alkaen.
Vesa on mun mielestä todella ällö tyyppi mutta ei tosiaankaan oo mikään raiskaaja!
Itsekin inhoan Keskistä, mutta kyllä tämä juttu haisi kuin mätä kala heti alusta lähtien.
Kuvottaa tollanen, vievät pohjaa oikeilta tapauksilta!
iltalypsy onnistunut! Ei se nyt käy niin että ensin antaa pillua ja sit yrittää rahastaa. Ja kun ei matkaa eikä rahaa tullut niin yritti raiskauksesta syyttää
Eipä ahneitten ämmien rahastusyritys onnistunut!
Buhahahhahaaa!!!!!!!!
Vesa ei ole tutkinnan mukaan tehnyt rikosta ja piste. Koko juttu on tämän hetkisellä tiedolla skeidaa.
Ällöydestä on vielä pitkä matka raiskaajaksi...
Melkein pahempi näin, koska nyt jää epätietoisuus mitä oikeasti tapahtui. Noh, Seiskan sivuilla varmasti kohta revitellään oikein olan takaa...