Onkohan mitään mahdollisuutta, että raskaus jatkuu?
Viikkoja 4+6 ja tänään alkoi tulemaan vuotoa. Pikkuhousun suojaan tuli noin ruokalusikallinen. Pyyhkiessä tuli myös vuotoa, nyt ei enää tule. Kävin äitipolilla ja tekivät ultran, jossa näkyi kohdussa verihyytymä. Sen lisäksi siellä näkyi ehkä pieni sikiöpussi hyytymän alla.
Onko kellään ollut vastaavaa? Miten on käynyt? Lääkäri sanoi, että voi olla, että kaikki tulee nyt ulos tai sitten hyytymä ei liity sikiöpussiin. Viikon päästä menen uudestaan ultraan.
Eihän tässä auta kuin odotella, mutta oisko jollakin ollut samantapaista ja raskaus olisi silti jatkunut?
Tytteli-83
Kommentit (2)
Vuoto on loppunut täysin eikä sitä tullut missään vaiheessa kuin se ruokalusikallinen + pyyhkiessä paperiin. Jos en tietäisi tuosta verihyytymästä, niin olettaisin kaiken olevan hyvin. Mutta nyt mietityttää, että onkohan vuoto vasta alkamassa vai kävisikö minullekin onnekkaasti, että hyytymä ei liity alkioon.
Kieltämättä on piinallista odotella. Mutta niin pitkään kun vuoto ei ylly mahdottomaksi, olen vielä toiveikas.
Tytteli-83
Minulla tuli viime raskaudessa (tuplaraskaus) yks kaks yllättäen noin rv 7 reilu hyytymäklöntti ja paljon verta. Hyytymän ja verentulon syyksi paljastui kohdussa oleva hematooma. Minulle sanottiin, että se itsessään ei vaikuttanut sikiöihin, mutta vuotaessaan olisi saattanut ottaa pienet matkaan. Onneksi näin ei kuitenkaan käynyt. Hematooma vuoteli itsekseen pois viikkotolkulla, kontrolloitiin vähän tihempään, mutta muistaakseni rv 16 oli vuotanut pois. Ja masukit siis pysyivät sitkeästi kyydissä =)
Toivotan voimia tilanteeseesi. Se on raastavaa odottelua ja pelkoa. Valitettavasti vain aika taitaa kertoa, kuinka käy. Toivottavasti kaikki menee kuitenkin hyvin.