Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Täti väittää että sen mies oli nähnyt musta että olen raskaana vaikka olin vasta rv 7. Voiko olla mahdollista?

Vierailija
01.10.2007 |

Täti oli kysynyt äidiltäni että oonko mä raskaana ja äiti oli sanonut että olen (nyt jo rv 20). Täti oli sanonut että " no Antti kyllä näki jo häissä että näin on" vaikka mä olin tosin ihan alussa vasta silloin eikä tasan pömpöttänyt vielä vatsa mitenkään, muutenkin kun olen pyöreä. Voiko sen nähdä jostain muusta? Kukaan muu kyllä ei ole sanonut että musta olisi nähnyt mitään eikä vieläkään kaikki tiedä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee kuulemma kasvoista.=)

Vierailija
2/11 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengitys saattaa olla raskasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisivat itse huomanneet?

Tai sitten ihan oikeasti sen voi nähdä. Minulla sen näkee laajentuneista pupilleista ja hehkuvasta nuorentuneen näköisestä kasvojen ihosta jo ihan alkuraskaudessakin.

Vierailija
4/11 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhapiikasukulainen oli nähnyt minusta, kun olin jota rv 6-7.

Olisi mielenkiintoista tietää, onko syy biologinen vai psykologinen. Siis näkeekö naisesta että tämä on raskaana, vaikka nainen ei itse sitä tiedä.

Vierailija
5/11 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osaa sanoa miten, mutta ihan selvästi huomaa.....

Vierailija
6/11 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisista kyllä näkee heti alussa. Näin olen kuullut, mutta itselleni moista kykyä ei ole suotu :)

Vierailija
7/11 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

virallisesti, oisko ollut just jotain rv 7 tai sinne päin kun oli arvannut. Ei ole suostunut sanomaan mistä huomasi, joten pakostakin on tullut mieleen, että oisko tuo hoksannut rintojen turvotuksen ;)

Vierailija
8/11 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttavani sanoi minulle hymyillen näin: " Sitähän sanotaan, että tietyssä tilassa on tuollaiset laajentuneet pupillit." Myönsin sitten, että raskaana olen.

Vierailija
9/11 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun setä sekä veli olivat " arvanneet" että olen raskaana, vaikka testin tein vasta seuraavana päivänä ;)

Vierailija
10/11 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni kuulemma silmät olivat kirkkaat ja isommat kuin yleensä. Näin siis äitini työkaveri oli sanonut äidilleni ollessani viikolla 6 tai 7, en tarkkaan muista. Että jos vielä kolmatta pukkaa niin täytyy varmaan kulkea aurinkolasit päässä :)

Vierailija
11/11 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain 7 viikon paikkeilla. en osaa sanoa mistä sen on nähnyt mut jotenkin olen vain vaistonnut sen. itselläni on neljä lasta, et olenko sit ollut niin monta kertaa raskaana että sen vaistoaa toisesta helpommin tai sitten mulla on noita-akan vikaa :)