Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

>>> 3-kuumeilijat viikko 40 <<<

01.10.2007 |

Ja taas uutta viikkoa!

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmää varmaan kun en meinannut uskoa että olen raskaana, sitä vaan pelkää pettymyksiä. Vielä kerran testasin ja ihan vahva plussa tuli!!! Nyt varmaan vasta iskee tajntaan että sitä on ihan oikeasti VAUVA TULOSSA. :) Onnea kaikille muille plussanneille.

Vierailija
42/50 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin... Lämmöt laski tänään ja tulee vaal. pun. vuotoa. Tein Aconin herkän testin heti aamulla (hätäinen..kö??) ja olin muka näkevänäni haamun, mutta kun avasin testin, niin ei siinä mitään näkynyt. Eli tässä odotellaan nyt, että vuoto lisääntyy. Voihan... :( Omituiset oli kyllä oireet, mutta näin nyt kävi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jollain täytyisi nyt lohduttautua, niin olihan vasta yk 1 varsinaista yritystä.

Vierailija
44/50 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin ollu tänä viikonloppuna.. Voi että mä toivoisin, että pääsisin teidän onnellisten plussanneitten joukkoon! Olis niin ihanaa! Anoppi toi heidän varastostaan sattumalta meidän vauvanvaatteet meille, kun ei enää heille mahdu.. Ajattelin kohta alkaa niitä lajittelemaan ja kattomaan, olisko jotain kirppikselle vietävää,ym. *Ihanaa hiplata pitkästä aikaa niitä pieniä..

Onnea kaikille plussanneille ja plussatuulia lopuille!!!

Vierailija
45/50 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

unohdan laittaa nuo kiertop. ym..

eli IIIk kp 13/? YK 1-2

Vierailija
46/50 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkaahan tuonne odotuspuolelle kotiloihin, eli kolmannen odottajiin pian. Siellä alkaa suurin osa porukasta olemaan jo viime metreillä.

Viola rv 9+5

Vierailija
47/50 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa myöskin uusille kuumeilijoille porukkaan =o)!

Vierailija
48/50 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kaikille plussanneille! Ja piinailijoille plussatuulia! +++++++

Ajattelin pitkästä aikaa kirjottaa tännekin, vaikka tilanteeni on aika eriskummallinen. Nyt on siis jo kp 66 (!) eikä tätiä vaan näy. Joku veikkaili joskus 2,5 viikkoa sitten et olis ollu keltarauhaskysta ku tuntu kipua vas. puolella alavatsassa päivän ajan, eli et se olis puhjennu silloin. No, tässä kuitenkin odottelen vieläkin mitä tapahtuu... Halut ovat vähentyneet jonkin verran, eivät onneks niin paljon ku pillereitä käyttäessä. Kertokaahan te plussanneet, miten on, onko halut lisääntyneet/vähentyneet/pysyneet samassa?

Eilen yritin ettiä Prismasta raskaustestiä mut ku ei löytyny ni aattelin et parempi varmaan niin. Viimeisin nega kp 57, mut luin kyl kaksplussan keskustelusta et joku oli saanu plussan vasta kp 60, sitä ennen pelkkää negaa. Eli ihmeitäkin voi tapahtua, muttei mulla oo yhtään raskautunu olo. Tk-lääkärin mielestä menkkoja kantsii oottaa vielä 1-2 kk ja sit vasta varata aikaa lisätutkimuksiin...

Vierailija
49/50 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän epävarma olo, vaikka kuumetta onkin ollut... Esikoisella ollut vilkkauden takia ongelmia hoidossa ja olinkin juuri tämän takia ajatellut jättää kuumeilun hiukaksi aikaa ja asettaa kierukan, mutta enpä kerinnyt. Testi näytti plussaa, mitenköhän pärjätään, pojat 3,5 v ja 1,5 v. Voi jestas... mutta kyllähän me miehen kanssa tiedetään, miten niitä vauvoja tehdään...

Vierailija
50/50 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

plussaa näytti vasta kp 44, siis outoa... viime viikon pe oli vielä nega. Ennen olen plussannut kp 28...