Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

>>> 3-kuumeilijat viikko 40 <<<

01.10.2007 |

Ja taas uutta viikkoa!

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussasta peetu.t, ihanaa.. Kumpa minäkin saisin pian plussata kp27/30 menossa, toivotaan parasta.

Amalia-joel, tervetuloa, ihana, kun uusia tulee mukaan höpisemään, välillä ihan hassujakin..

Ei mitään uutta tänne, välillä meinaa suru vallata mielen, kun on ihan varma ettei ole tärpännyt ja välillä on riemua, kun on ihan varma, että tärppäsi.. Katsotaan nyt kuin käy, levollinen olo pääsääntöisesti kuitenkin.

Vierailija
22/50 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamaan hetkeen en olekaan kirjoittanut. Täti tuli kylään kun kiertoa oli kestänyt vain 24 päivää ja viipyikin sitten melkein viikon ja totisesti runsaana. On varmaan kroppa kierukan jäljiltä vielä sekaisin. Ennen noi vuodot kun ovat olleen ennemmin niukkoja kuin runsaita. Lyhyt kierto ei mua kyllä haittaisi. Jos joudutaan pidempään yrittämään, niin odotusaika ei ole niin pitkä 8-)

Vähän mietityttää, että mihin olemmekaan päämme laittaneet. Jos raskautuminen onnistuu, niin edessä ovat piinaavat viikot ennenkuin istukkänäytteen tulos saadaan. Mahdollisesti edessä on vielä raskauden keskeytys (ja uusi yritys, jos nuppi kestää) Meillähän on nyt kaksi vakavasti sairasta lasta ja kolmannen yritys aloitettiin vain, koska haluttiin edes yksi lapsi, joka eläisi aikuisikään saakka.

Nyt kuitenkin odotellaan ovista ja toivotaan, ettei miehelle tehtävä leikkaus sotke tämän kuun yritystä. Hän kun ei saa harrastaa sellaista liikuntaa, josta nousee hiki pintaan. Täytyy varmaan hoitaa homma käsipelillä ja mukia ja ruiskua avuksikäyttäen 8-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnittelut plussasta!

Okkete: sinuna en olis vielä ollenkaan huolissaan vaikkei menkat oo vielä alkaneet. Itelläni on tänään kp 59(!) ja maanantaina oli viimeisin nega (muutamat testit tehny...) Kysyin lääkäriltä kuopuksen korvatarkastuksen yhteydessä et milloin pitäis huolestua. Lyhyesti kerroin taustaa, ja lääkäri sanoi, et pillereiden lopettaminen voi aiheuttaa sen et menkkoja saa vähän odotella. Neuvoi kattomaan vielä kuukauden-pari (!) ja jollei vieläkään tule menkkoja ni sit varaa aikaa. No, itestäni tuntuu ku hormoonitoiminta käynnistyis nyt uusiks ku finnejä tullu paljon lisää, ja naama rasvottuu nopeasti. Lisäks halut ovat palanneet, ehkä viikko oli sellaista ettei paljon huvittanu (mies oli siis vaihteeks aktiivisempi osapuoli :)) Niin, ja valkkariakin tulee taas.

Joku täällä (siis ei 3-kuumeilijoissa) vinkkasi, että mulla on saattanu olla keltarauhaskysta, joka on sitten puhjennut. 1,5 viikkoa sitten oli sellaista pientä kipuilua päivän ajan. Ovat kuulemma yllättävän tavallisia, ja harmittomia, paitsi että menkat jää tulematta...

Mut nyt odottelen jos vaikka menkat alkais lähiaikoina. Ainakin hillitsee vauvakuumeilua, ja kerkee vielä vähän laihduttaakin! Mulla kun on vähän kiloja kertyny...

Lopetin siis pillerit 2.8. et on tässä vähän saanu odotella...

Vierailija
24/50 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaks onnittelut Peetu.t!!! (meniköhän nimimerkki oikein?)

Mulla veny viime kierto ihan suunnattoman pitkäksi (50+). Tein testejäkin lukemattoman määrän ennen kuin menkat ehtivät alkaa. Toisen lapsen kohdalla tärppikierto venyi myös pitkäksi, tai siis positiivinen testitulos tuli tosi myöhään, muistaakseni kp 56, siksi en ihan kokonaan menettänyt toivoa, mutta olin kuitenkin ihan tyytyväinen päästessäni uuteen, virallisesti ekaan yrityskiertoon. Nyt odotellaan ovista. En ole kauheasti tuntemuksiani seuraillut, joten mitään hajua siitä milloin se mahdollisesti olisi ja mitä merkkejä kroppani siitä antaa, ei ole. Ei auta kuin odottaa.

Ihanaa kun syksy on tullut oikein kunnolla. Tuolla pihalla haravoidessa ja touhutessa unohtaa muut asiat, vauvakuumekin painuu edes hetkeksi taka-alalle. Mutta nyt täytyy lähteä siivoilemaan. Tsempitykset kaikille!

Teelia kp 13/???

Vierailija
25/50 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarrasukkia kilokaupalla matkaan! Ja terkkuja kotiloihin! Perässä tullaan.

Tervetuloa Amalia-Joel! Mukaan mahtuu.

ON: Tänään ollut ihmeellistä polttelua alavatsassa. Koskaan ennen en ole kokenut tällaista, muuta kuin menkkojen alla. Oliskohan tää kiinnittymistä (n. viikko oviksesta)?. Kunpa oliskin...

vuma kp 19/24-27

Vierailija
26/50 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain tänään ikävän vieraan, täti kerpele tuli taas... :-( Vaikka olin tämän arvannutkin, niin silti se kirpas.. Kuume on niin valtava *huoh*

Mä olen muutamalle hyvälle ystävälle kertonut tästä yrittämisestä. Äidilleni en ole kertonut, vaikka kerran puhelimessa teki mieli kertoa. Ihan vaan sen takia, kun se hehkutti mulle, että mun serkun perheeseen odotetaan kolmatta kierukasta huolimatta.. Vaikka ei ole suunniteltu, niin ei katastrofikaan ja aikovat pitää. Meinasin rääkästä, etten mä just nyt halua tollasia kuulla! Olin tuolloin joutunut itse taas karvaasti pettymään, niinkuin nytkin.

myLove kp 1/24-29 ja yk 8 (laskin kuitenkin...)

Vierailija
27/50 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

28/30, elikkäs piinailu on päällänsä.. Jotenkin tunne, että sieltä se täti tulla lyllertää on aina vain voimakkaampi. En tiedä,onko tämä oman itsensä suojelua, että ei niin korkialta putoa, kun täti tulee vai onko se vain niin, että se täti tulee. Keho tietää, mutta haaveet ei vielä. Sekavaa tekstiä taas..

Pakko tunnustaa, testasi eilen sillä aconin herkällä negan eli kp 27/30. Eihän välttämättä vielä ois näyttänytkään, mutta.. Oishan se voinut jo näyttääkin. sapettaa oma malttamaton mieli.

Tsemppiä muille kuumeilijoille, kertoilkaahan kuulumisia..

Vierailija
28/50 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 4- ja 2-vuotiaat lapset ja tänään kävin poistattamassa hormonikierukan.

Päätös kolmannen yrittämisestä syntyi meillä yllättäin, ja siksi olo on hiukan epävarma. Olen hoitovapaalla joka jatkuu kesään, ja olin ajatellut palata töihin, ja yrittää muutaman vuoden päästä kolmatta. No miehen työn takia muutimme pariksi vuodeksi pois kotikaupungistamme (missä mulla on paikka) ja nyt täällä muualla asuminen venyykin parilla vuodella. Mä joudun siis joko irtisanoutumaan työpaikasta tai, jos raskaus alkaisi nopeasti, voisin jäädä suoraan uudelle äitiyslomalle.

Omituista pohtia lapsensaamista järkiperusteilla... Joka tapauksessa kolmannen haluan nyt tai myöhemmin ja jos ei työkuviot ja mahdollinen paluu työelämään joskus vuosien kuluttua huolettaisi, niin sinänsä nyt on hyvä aika kolmannelle. Ikäeroksi kuopukseen tulisi vähintään 3 v, mikä tuntuu hyvältä, ja kotona lasten kanssa viihdyn hyvin.

Pari viikkoa sitten en olisi uskonut, mutta kai se vaan niin on, että kohta meillä taas lasketaan kiertopäiviä ja pelätään menkkoja ;-)

Vierailija
29/50 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt menossa kp 20/ 24-27. Ovis oli todennäköisesti kp 11, eli kierto luultavasti 24 pv.

Mulla oli eilen kauheet polttelut alavatsassa (8 pv oviksesta). Tänään ei enää poltellut, mutta nipistellyt kuitenkin aikaajoin. Jotain siellä varmasti tapahtuu... Vitsi kun ei uskaltais alkaa liikaa miettiä mahdollista raskautta, ettei pettyisi taas pahan kerran. Taitaa tulla aika piinaava viikonloppu.. Nyt jos ei onnista, putoan ja kovaa!

Tsemppiä ja plussatuulia kaikille piinakavereille!

vuma

Vierailija
30/50 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on jomotellut omituisesti alavatsaa, menkkamaisesti. Mene ja tiedä mitä tämä sitten taas on. Nyt kp 23/28. Täällä myös 8 päivää oviksesta. Aika aikaisin alkoi jomottamaan jos menkat on tulossa. Ei auta kun odottaa vaan.

Plussatuulia kaikille! =))) bd bd bd bd

Vierailija
31/50 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin keskiviikkona ja tänä aamuna vielä uudelleen. Molemmilla kerroilla testiin ilmestyi haalea, mutta kuitenkin selvä viiva. Onko se nyt sitten mahdollista että olen raskaana... Kannaattaako vielä neuvolassa varmistaa? Ei tiedä miten päin olisi, itkettää ja naurattaa. :) En uskalla vaan vielä liikaa innostua jos se ei olekaan varma plussa.

Vierailija
32/50 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielettömän paljon onnea plussasta, toivottavasti nyt tultaisiin perässä. :)

Vierailija
33/50 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat vielä varmistaa, niin tee uusi testi parin päivän päästä.

Onnea peetu.t. plussasta!!! =)

ON: vatsaa jomottelee menkkamaisesti ja rinnat on arat ja turvoksissa. Tällaista ei ole varmaan vuoteen ollut. Hormoonitoiminta tasaantunut tai jotain?? Kp 24/28. Sitä ihmettelen, että näinkin aikaisin alkaa jomottamaan. Odotellaan taas...

Vierailija
34/50 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okkete, sähän taidat olla raskaana!! Kyllä haalea viivakin on plussa. Joko uskaltaa onnitella?

2poj@anäiti: Taidetaan piinailla yhtäaikaa. Oireet kuulostaa tutuilta. Plussatuulia sullekin!

Mulla on ollut tänäänkin jomottelua alavatsassa. Pakkohan siellä on jotain tapahtua, kun aiemmin ei ole tämmöistä ollut. Muita oireita mulla ei ole, rinnat aristaa niinkuin ennenkin ennen menkkoja. Kunhan vaan pysyis kyytiläinen matkassa... Mitenkähän sitä malttais olla testaamatta tiistaihin asti..?

vuma kp 21/ 24-27

Vierailija
35/50 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin pitäisi tiistaihin jaksaa odottaa. Silloin siis pitäisi menkat alkaa. Nyt ei sitten jomota ollenkaan. Rinnat on vaan arat. Oiskohan eilinen sitten ollut kiinnittymistä? Siis jos nyt sitä sitten oli. Ja lämmöt on vähän koholla (36,9´c). Illalla vielä jomotti alavatsan keskelle.

Palataan!

Vierailija
36/50 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kävin tänään kaupassa (äsken), niin tuntui, että rinnat räjähtää. Turvottaa ja melkeinpä sattuu. Mitähän tämä nyt on??

Vierailija
37/50 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän on mieli jo maassa kp 29/30, eli täti lyllertää huomenna. Ei laisinkaan raskautunut olo, ei vaikka kuinka yrittää kehoa kuulostella. Harmittaa, kun se oviskin testilla ja lämpöjen mukaan bogattiin niin hyvin ja pupuiltua tuli, että ois täys tykitys päällä, kun oikia ajankohta on. No toisaalta turha surra kahta kertaa, etukäteen ja jälkikäteen, mutta kait sen jo tuntisi jos jotain ois. Ei edes rinnat ole arat. Plääh..

Tsemppiä kaikille ja plussa onnea..

Vierailija
38/50 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kanssasisaret!

loisesta tervehdyksestä sekä otsikosta arvaatte, että meillä testi oli positiivinen torstaina, haaleasti ja tänään aamulla selvä plussa!

Toivotaan tarrasukkia. Ihmeellistä, että en edes pelännyt kummallakaan ekalla kertaa, että tulisi keskenmeno ja nyt pelkään kolmannen kohdalla tätä. No eiköhän kaikki mene hyvin.

Tsemppi sananen kierukan poistaneille: Itselläni poistettiin kierukka heinäkuun viimeisellä viikolla ja kahdet kuukautiset oli ekat heti ja toiset tästä 6 vko päästä ja sen jälkeen kierto palautunut, kun 14 pvänä oli ovis aika varmaan, eli eiköhän kaikkien kropat taas mene " normaaliksi" .

Toivon, että moni muukin pääsee pian kotiloihin!

Vierailija
39/50 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjasti onnea Hanna-Marikalle.. Pakko tunnustaa, täällä leijaillaan puoli metriä ilmassa tänä aamuna tuli haalea plussa.. Aivan uskomattoman onnellinen fiilis.. Toivotaan nyt kovasti pitoa ja voimia pikkuiselle jaksaa matka tähän maailmaan.. Kierukka poistettiin 7.8 ja nyt plussa.. Upeaa..

Vierailija
40/50 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan täällä alkoi plussia sadella! Aivan mahtavaa.

Tarrasukkia matkaan rutkasti molemmille!

Me jännätään vielä 2poj@näidin kanssa, miten meille käy... Täällä ainakin oireilut jatkuu. Lämmötkin nousussa ja alavatsassa tuntemuksia joka päivä.

Onko täällä muitakin piinaajia?

vuma kp 22/24-27