Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huomasitteko Akin puolison ilmeet kun Aki sanoi

Vierailija
01.10.2007 |

ettei missään nimessä haluaisi saada lapsia ja Vapun kysymykseen onkohan vaimo samaa mieltä vastasi että eiköhän ole? Voipi tulla isot keskustelut asiasta kotona.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni kuvittelee näyttävänsä nuoremmalta kuin muut, vaikka totuus on ihan jotain muuta. Jos ette usko, katsokaa valokuvista kymmenen vuoden päästä omia ja " vanhalta näyttäneiden" kavereidenne kuvia! Peili valehtelee, omaa vanhenemista ei huomaa... Minä ainakin olen huomannut vanhenemisen lähinnä sellaisista kavereista, joita en ole nähnyt moneen vuoteen. Itse tietenkin olen yhä nuorekas ;)

Hätkähdin, kun yksi " ihan keski-ikäiseltä" näyttänyt nainen olikin vasta 32-vuotias. Mieheni arvasi iän oikein, minä päinseiniä. Ja siis olemme kolmikymppisiä molemmat itsekin. Veikkaan, että tuo eilinen avokki oli myös " vasta" kolmikymppinen. Juuri tuon näköisiä me aletaan jo olla, yrittäkää nyt hyvät kolmikymppiset siskot se jo tajuta :D

Vierailija
22/26 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaankin, että ruudussa näytetty nainenkin oli +/-35v eli keski-ikäinen. Niin se aika vain menee... koittakaa ladyt kestää ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei Akin ehkä lapsenlapsia hänelle väsäisi jne.. Näin siis oletin eilen telkaa katsoessa. ootteko varmoja, että nainen oli muka Akin puoliso?? Missä niin sanottiin??

Vierailija
24/26 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiä itse kyllä veikkaisin.

Vierailija
25/26 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sitä usein näytettiin, ja ilmeet oli kyllä melkoset, kun Aki sanoiettei ikinä halua lapsia. Kun Vappu kysyi Akilta avokin fiiliksiä rötöspaljastusten jälkeen aloin miettiä, että ehkä ko nainen ei ollutkaan avokki. Jos on kovin pahoilla mielin, niin olis luultavasti jäänyt kotiin.

Vierailija
26/26 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

veikkaan että aika monella tässäkin ketjussa on parinvalinta mennyt pahasti pieleen ;D