Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin kysyä kestositeiden käyttäjiltä:

Vierailija
26.10.2008 |

Miten hoituu niiden pesu? Liotatko? Muun pyykin seassa? Erikseen? Lämpötila?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vain noin 5-6 kertakäyttösidettä kuluu per kierto, koska vuotoni niin niukkaa.

Vierailija
22/23 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan kertiksissä olevat kemikaalit, ihan kuten lastenkin kertisksissä se on ne kemikaalit kun haisee EI uloste ja pissa haise koskaan niin pahalle kestovaipoissa. :DDD

Minä en kyllä todellakaan niitä liottele eikä tulsi mieleenkään. Jos ei kone pese puhtaaksi niin oneessa on vika. Ostan aina kauniin värisiä kirjavia siteitä, että jos tahroja jäisikin niin ei ne paljoa näkyisi...... Ei niitä kyllä mielstäni ole edes jäänyt. Voivat montakin päivää odottaa pyykkikorissa 60 asteen lakanapyykkiä.

Enkä enää koskaan milloinkaan suostu käyttämään kertakäyttösidettä.. On se niin kamalan tuntuinen kestositeisiin verrattuna.....

Käykää edes vilkaisemassa miltä ne näyttää te jotka ette ole koskaan edes nähny :)

http://igulee.fi/index.php?cPath=83

http://tirsokas.com/shop/cat/product_catalog.php?c=8

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nakkaan pyykkikoriin ja pesen kun tulee sopivaa pestävää lisäksi.

Yhtien kuukautisten aikana kokeilin viruttaa käytön jälkeen ja ainoat pysyvät tahrat jäi siteisiin sillä kertaa.

Eikä nuo minusta mitenkään haise pyykkikorissa, eikä ,

meillä vieraat muutenkaan kodonhoitohuoneessa käy.

Hiivatulehdukset loppuivat siihen kun siirryin kestoihin ja hassua kyllä nykyisin oikeistaan odotan aina kuukautisia innolla, kun on niin mukavat siteet.

Minulla on 2 yösidettä ja 9 normaali sidettä, kerran pesen menkkojen aikana että riittävät ,jokunen pitäisi lisää hankkia, myös pikkuhousunsuojia ajattelin muutaman hommata.

En voi kuin suositella kestositeitä!

Itse hommasin siteet oikeistaan jälkivuotoa varten ja niihin hurahdin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi