********LOKALUTTANAT Maanantaihin***********
Kommentit (23)
Vauva on kiinnittynyt ja kaikki arvot ihan ok. Painoa oli tullut ekaa kertaa moneen viikkoon, ja tuntuukin että nestettä on ihan kiitettävästi kropassa. Terkka myös lupasi, että pääsen kokoarvioon äitiyspolille ensi viikon lopulla jos vaavi ei synny ennen sitä. Laskettuun aikaan siis enää 9 päivää, mutta huolettaa jo nyt että jos menee yli niin miten synnytys kun olen itse pienikokoinen ihminen. MUtta voihan se tietty tulla nyt milloin vaan.
Vihlonnasta oli puhetta, mulla on ollut tosi kovia vihlaisuja varsinkin iltaisin tuolla häpyluun alla ja kohdun suulla. Kai ne liittyy siihen että babyn pää on kiinnittynyt ja painaa tuonne alas.
Tylsii jotenkin. Ei jaksais enää kirjojakaan lukea. Ja kun lenkit on pakosti aika lyhyitä niin aika käy vähän pitkäksi.
Nyt ei tainnut olla uusia vauvoja tullut sitten viime kerran kun kirjoitin ja onnittelin, mutta tsemppiä kaikille tähän loppuun!
Riza 38+5
Empä muista että olisin koskaan näin monta kertaa päivässä kirjoittanut.
Iltapäivällä oli kauhean huono olo, heikotti ja oksetti, meni sitten levolla ohi.
Täälläkin on sama tilanne että yöllä saa ravat vessassa ja juomassa ja sitten ei meinaa tulla enää unta. Yritänkin nykyisin käydä ilman valoja vessassa etten siitä ainakaan piristy. Välillä saatan valvoa 2h keskellä yötä.
LAPSIVEDESTÄ vielä että minulla se arvo oli 6,3. Kuinkahan usein tällaisissa tilanteissa käynnistetään ja onko se sitten samana päivänä vai esim seuraavana?
Pepsi rv 37+1
pipsamaria78 onnea matkaan jos synnytys alkaa. =)
Itselläni on kummankin lapsen jälkeen hb tippunut 80 ja olo oli todella hutera, mutta nopeasti palautu kyllä.
Itsellä on nyt sitten huomenna se kauan odotettu pelkopoli aika ja jännittää ihan hirmuisesti. Niin toivon, että päästään puhkaisemaan kalvot ja synnyttämään. Mutta taas niin olen varma, että se lääkäri passittaa mut kotiin takasin yhtenä kappaleena.
Väsyttää ihan hirmuisesti, mutta olen melko varma että illalla jännittää jo niin hirmuisesti, että ei uni tule.
Aika on huomenna klo 14.45 ja jos kotiin tullaan takas niin pitää varmaan masennuksesta huolimatta tulla kertomaan illalla kuulumiset.
Tsirppana rv 39+2