Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä saan tämän olon pois? Olen

Vierailija
30.09.2007 |

syönyt tänään aivan järjettömän määrän karkkia. Siis niin paljon ettei määrää voi edes arvioida. Nyt on tosi paha olo, vatsa tosi kipeä. Pitkin päivää olen syönyt herkkuja. Jos käyn oksentamassa niin oksennan sitten koko yön. Eikä taida olla apua kun on mennyt jo eteenpäin mahasta. Paha olo on vain niin kamala että haluaisin saada sen yöksi pois

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on semmonen maitoheravalmiste joka pistää vatsan toimimaan. Auttaa esim sun kuvaamaasi vaivaan, joulu ähkyyn ym. Rahoittaa myös kipeää vatsaa.

Vierailija
2/5 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä tee karkkia mieli ihan vähään aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sit on vielä huono olo, niin joku terveellinen suolainen, esim. PIENI ruisleipä ja lasi maitoa tai pieni lautasellinen puuroa.

Itse ehkä 4-5 kertaa vuodessa vedän sormet kurkkuun, kun olen herkutellut itseni ällötykseen. Ei ehkä ihan tervettä, mutta toimii. Ja tuolla tiheydellä ei mielestäni ole varsinainen syömishäiriökään. Vai?

Vierailija
4/5 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos laitan sormet kurkkuun niin minulla jää oksentaminen päälle. En koskaan ole oksentanut vain yhden kerran, enkä kyllä koskaan ole saanut oksennusta itse tulemaan, nyt se tekisi kyllä hyvää

Vierailija
5/5 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa kyllä aiheuttaa sitten närästyksen, mutta auttaa siihen alkuperäiseen vaivaan :)