Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävin asia/kommentti/ohje mitä olet kuullut lapsettomalta ystävältäsi!

Vierailija
30.09.2007 |

Tähän pinoon nyt kaikki purkamaan niitä sammkoita, joita kaikkitietävät tutut ovat möläyttäneet, vaikka eivät oikeasti ehkä olekaan asiantuntijoita lastenhoidossa, raskauteen tai synnytykseen liittyvissä asioissa tai muussa vastaavassa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis yksivuotiaan...!

Vierailija
2/6 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttipulloa). Huoh. en viitsinyt kommentoida, sanoin vain, että en todellakaan aio lähteä ja piste. :-/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

syöttötuolin ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä, vaikka on itse sisustamisesta kiinnostunut. Eli että muilla huonekaluilla on väliä, mutta ihan sama minkä näköinen syöttötuoli on. Musta se oli aika outoa...

Vierailija
4/6 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

¿Kuulin, että imettäminen kuluttaa valtavasti energiaa. Kyllä luonto on järjestänyt tosi fiksusti asiat, kun on suunnitellut että raskausläskit saa sillälailla pois¿ Näin kommentoi eräs fanaattisesti ulkonäköön suhtautuva tuttu. Itkeäkö vaiko nauraa?!

Vierailija
5/6 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi " kaveri " jolla on yksi lapsi väittää että mulla on ihan yhtä helppoa saada lapset hoitoon kun hänellä, muutenkin tämä ihminen tietää lastenkasvatuksesta kaiken ja neuvoo kärkkäästi muita.

Vierailija
6/6 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano mun kaveri kerran, paitsi ettei oo tuntenut mua ennen lapsia. sit itte on myöhässä sen takia kun pitää vahdata telkkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi